Terug naar overzicht
Ik kan misschien helpen... straks... want ik heb nu de tekst niet bij de hand :-)Ik heb gewoon eens gegoogled op "tekst gedicht wensboom" en dan kreeg ik vanalles... daar heb ik enkele dingen uit gepikt en dan nog wat veranderd :-)
En bij ons wordt het:Vandaag hebben wij elkaar het jawoord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven.Jullie aanwezigheid maakt ons feest compleet,en we vinden belangrijk dat je dat weet.Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest.Vandaar deze boom, nu nog leeg en stil,dat met wensen en geluk gevuld worden wil.Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, in je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten!
Wow Nancy! Super leuk!En hoe gaan jullie dat erbij zetten? Ik dacht op papier printen en dan in een fotokader steken ofzo.Andere ideetjes blijven welkom, dan kan ik vergelijken, hé. ;-)
Ons tekstje is wel een pak korter :-)Ik heb het inderdaad geprint (mooi lettertype en achtergrondje) en in een kader gestopt... deze wordt er dan bij gezet, samen met de papiertjes en bikken
@Katrien: ben inderdaad van plan om dit in sierlijke letters uit te printen of "ouderwets" papier of zo en in te kaderen.Je kunt natuurlijk ook inkorten naar:Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, in je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten!
Ik heb een witte wensboom (dus geen echte), en rode hartjes.Dus ik kan dan ofwel een tekst op hetzelfde rode papier printen en erbij zetten in een kader.Ofwel: ik heb bij de action een plateau gezien (wit) in de vorm van een hart.De tekst printen op een rood blad, en dan uitknippen zodat het nét in die plateau past, en zien dat die er dan zo wat schuin kan staan zoals een fotokader (een blokje tegen de onderkant bevestigen ofzo). Of is dat erover. Mijn enveloppendoos is ook al een wit hart. Haha.
Wij gaan ook een wensboom gebruiken, maar twijfelen nog om een echt struikje te zetten of een aantal takken n een vaas. Wat voor een boompje gebruiken jullie?
Hoe ziet zo'n wensboom er dan uit?
Onze appelboom, symbool voor liefde, trouw, aantrekkingskracht en altijd verliefd,werd daarstraks tijdens de ceremonie door ons samen geplant.Hij zal ons jaren met prachtige bloesems en lekkers plezieren.Wil jij hem vandaag met een hartewens voor het bruidspaar,een raadgevende levensspreuk of een geweldige anekdote versieren?
Ik volg hier even mee want net zoals Lynn zijn wij nog volop op zoek naar een gepast boompje :)
Hallo,nog even een vraagje...Typen jullie iets op de papiertjes?Hoe groot zijn deze ongeveer?Laat je iets weten?Dank je wel!Dorien