Terug naar overzicht
pieps Iris,ik zou zeker terug gaan!succes!liefs
Teruggaan! Of ten minste eerst eens bellen! Is niet normaal he, kost genoeg dus mag ook tot in de puntjes verzorgd zijn denk ik dan...
Ik zou ook zeker teruggaan!
Ik zou ook eerst eens bellen naar de winkel en dan teruggaan. Vind dat de winkel dit moet oplossen.
Bellen naar de winkel, en als zij zeggen langskomen dat dan doen! Als je 't ergens anders laat schoonmaken gaan ze zeker niet tussenkomen, als je ermee terug gaat waarschijnlijk wel!
hallo , zeker teruggaan en vragen ( soms moet je eisen ) om in je reiskosten tussen te komen groetjes
Ga terug naar die winkel,dat is een fout van hen,via telefoon alleen zou ik dat niet doen.dat moet jij niet betalen de kosten van de nieuwkuis.grtjes
Ik heb gebeld daarnet. Ze zeiden ook terugkomen, maar we kunnen niet garanderen dat we er iets aan kunnen doen want uw kleed komt uit de outlet. Ik zei tegen haar: maar als ik nu heel die eind tot bij jullie rij, en er blijkt niets aan te doen, dan heb ik al die kilometers voor niets gedaan. En nu zei ze: trek er een foto van, dan kunnen we kijken of er iets aan te doen is. Zucht...
Ze hadden trouwens in de outlet winkel gezegd dat ze dat kleed helemaal zouden opkuisen... dit ziet er niet opgekuist uit...