TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
melissa
18-8-2013
|
27-3-2013 11:35:35
zo vlug mogelijk iemand anders zoeken!!! daar kan je op de dag van je huwelijk dan ook niet op rekenen he, en je wil zeker niet in de steek gelaten worden die dag!!!veel succes melissa
|
|
Jacky
|
27-3-2013 11:56:44
Heel professioneel van Glitglam!
|
|
Patrick
|
27-3-2013 12:01:39
Nooit gedacht dat Glitglam zo te werk ging, is dat serieus? Ook niet van de beste reclame, hopelijk vindt u een oplossing. Bel eens, en vraag om de reden, professionelen hebben daar meestal een redelijke oplossing voor, succes.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-3-2013 12:06:34
Oei, dat had ik inderdaad ook niet verwacht na al die enthousiaste bruidjes over hen op het forum. Weet je hoe de vork juist in de steel zit?
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
27-3-2013 12:06:41
zo erg! Heb je een telefoonnr? Ik zou misschien toch kijken voor een andere visagiste... Hopelijk vind je er nog snel een! Succes! Cassandra
|
|
Jessica
|
27-3-2013 12:17:35
Beste Katrien Ik wil hier ook wel even op reageren. Eerst en vooral wil ik mea culpa slaan voor vandaag. De verplaatsing van 5 april naar vandaag, omdat u moest werken, is me volledig uit de agenda gegaan en daar is geen excuus voor. Wil wel even reageren op "weer niet komen opdagen". De verplaatsing van de eerste afspraak was aangekondigd, omdat ik er niet tijdig kon geraken door omstandigheden (een bruiloft die uitloopt vind ik een goede reden, want al mijn klanten verdienen het allerbeste! en er is een reden waarom ik maar 1 huwelijk per dag plan.) Ondertussen heb ik na het vriendelijke telefoontje van uw vriend, u persoonlijk proberen te contacteren per telefoon zonder succes. Ik heb u dan ook een oplossing voorgesteld per mail, waarop ik nog geen antwoord heb ontvangen. Ik begrijp 200% dat jij het niet meer vertrouwt, en daarom wil ik dit ook buiten het forum op een degelijke manier oplossen, zoals iedereen van mij gewend is. Dus nogmaals mijn excuses en mea culpa. Maar missen is spijtig genoeg menselijk. Uiten dat ik niet professioneel ben, vind ik dan ook een heel klein beetje kort door de bocht. Hopelijk heb ik hiermee wat duidelijkheid gebracht voor iedereen. Met vriendelijke groeten Jessica
|
|
tash
21-9-2013
|
27-3-2013 12:36:55
Ik kan hier heel weinig aan toevoegen, ik kan alleen maar kwijt dat vergissen en iets vergeten menselijk is. Ok, ik geef toe dat het vertrouwen een deuk zal gekregen hebben en iedereen doet met dat vertrouwen wat men zelf het beste acht. Ik laat ook jessica komen voor mijn huwelijk en ik heb de volle 100% vertrouwen in haar. Het zijn ook maar mensen hé die een druk bestaan leiden. Wat natuurlijk niet weg neemt dat ik begrijp dat je teleurgesteld bent, ook ik in al mijn staten zou zijn, maar ook ik vergeet al wel es iets op het werk. Onze videograaf, die ook wel gekend is op dit forum, was onze afspraak ook vergeten en toch hebben we hem genomen voor ons huwelijk. Ook al zou zoiets niet mogen gebeuren, we zijn toch maar allemaal mensen?
|
|
Sara
15-6-2013
|
27-3-2013 12:38:03
Een kleine opmerking: ik ben wel héél content van glitglam!! Ze is een supertoffe madam met echt leuke ideeën én die de verplaatsing van Aarschot naar Brugge niet te veel vindt. Ze is zelfs speciaal voor ons wettelijk huwelijk (dat op een andere dag plaats vond) naar mij thuis gekomen om mijn haar en make-up te doen! Ik vind het spijtig voor jou Katrien dat het zo gelopen is, maar ik zou niet willen dat andere bruidjes hierdoor tegen gehouden worden om bij haar te boeken...
|
|
Katrien
11-5-2013
|
27-3-2013 12:42:53
Ja dat begrijp ik ten zeerste!! daar hoor je mij niets over zeggen, maar de eerste keer zat ik hier te wachten terwijl ik ook opvang moet zoeken voor mijn zoon te gaan halen vant school enzo en ik had de dag ervoor nog een mail gestuurd alles was ok, de afgesproken tijdstip was ze er niet ik w8 iedereen kan te laat komen, maar niets ik bel twas haar collega, ze zei da ze mij een mail had gestuurd, ik controleer niet elke minuut en uur van de dag mijn mail dus vond ik dat een telefoontje wel het minste was! deze keer ook opvang gezocht aan het wachten en deze keer kwam ze er ook niet door! oke vergissen is menselijk, maar als je dat 2 keer voorhebt ik weet niet. Ik heb ook spijt hoor, want had ze ook graag gehad, maar de schrik zit er nu wel in dat ze de 3de keer niet ga komen of op mijn huwelijk zelf!
|
|
Patrick
|
27-3-2013 12:57:32
Heel mooi van Jessica dat ze open staat voor een oplossing, neem aan dat alles wel ok komt, communicatie is heel belangrijk, maar er is vlug een verkeerde opvatting gemaakt als het eens fout gaat, neem haar zeker in vertrouwen, het komt dik in orde. Glitglam heeft zeker al genoeg ervaring op dat gebied. Altijd goed dat het forum open staat voor positieve en negatieve ervaringen, iedereen leert er uit, alleen mag je geen verkeerde conclusies trekken vind ik, uit ervaring weet ik dat niet altijd alles vlekkeloos verloopt, ook de dag zelf slaat er altijd wel iets tegen, maar daarom is de dag nog niet minder mooi. Veel geluk in de verdere planning en een mooie dag toegewenst.
|
|
Katrien
11-5-2013
|
27-3-2013 13:24:57
Ik maak haar zeker niet slecht hoor dat was zeker mijn bedoeling niet!! We zullen er samen wel uitkomen, wou gewoon eventjes mijn hart luchten :) heb het mss verkeerd gedaan, maar was een beetje teleurgesteld! Als ik kon zou ik dit bericht verwijderen maja da ga niet he! Maar voor mij is het natuurlijk ook niet leuk!
|
|
Jessica
|
27-3-2013 13:32:13
Hey Katrien Het is geheel normaal dat je je hart wou luchten. En het berichtje hoeft ook helemaal niet verwijderd te worden, iedereen mag weten dat wij niet perfect zijn ;-) We komen er zeker uit. Groetjes Jessica
|
|
Nadia
5-10-2013
|
27-3-2013 14:48:58
:-) ik krijg hier een glimlach van op mijn gezicht! en ik hoop dat jullie dit niet verkeerd opvatten, maar ik vind het zo geweldig om te lezen hoe snel iemand van 'over haar toeren' (wat ik, heel eerlijk gezegd, ook zou zijn :-)) naar gekalmeerd kan gaan door een professionele en goede reactie... Dames, chapeau voor jullie :-) (vandaar de glimlach)
en verder: wij hebben ook 1x op onze fotografe gewacht, tevergeefs ... de 2e keer belde ze dat ze 1,5 uur later zou zijn.... maar ook zij heeft ons een compensatie voorgesteld, omdat ze aangaf dat dit niet haar gewoonte was (terwijl wij alle begrip ervoor hadden; ze gingen namelijk bij de notaris tekenen voor hun woning .. tja, dat loopt nogal eens uit :-)) dus fijn dat Jessica zo goed met kritiek om kan en fijn dat het hier kan geuit worden en nog fijner dat Katrien er rustiger van geworden is ;-)
hiep hiep hoeraaa voor Katrien, Jessica en het forum! (sorry, woensdagmiddaghumor..... lame, I know :D )
|
|
ilse
24-8-2013
|
27-3-2013 17:19:01
jessica is een schitterende meid,en daar zo over spreken breekt m'n hart,bij mijn proef make up was ze corect...juiste tijd,juiste plaats...dus denk dat de fout een beetje aan jezelf ligt,niet corect afspreken en wa moeilijk doen...DENK ER NOG IETS BIJ...maar sst
|
|
Sofie
6-7-2013
|
27-3-2013 18:44:41
Allé kom laat ons hier niemand veroordelen of met modder gooien hé.. Spijtige samenloop van omstandigheden en de communicatie is duidelijk ergens fout gelopen.. Iets wat beide dames in de toekomst kunnen meenemen en er uit kunnen leren.. Hopelijk kan alles uitgepraat worden en komt alles in orde!
|
|
Katrien
11-5-2013
|
27-3-2013 19:16:56
Ilse als je hier boven goe leest, zul je lezen dat de fout niet bij mij lag. Meer zeg ik er niet meer over!
|
|
valerie
25-5-2013
|
27-3-2013 20:56:30
Hart gelucht en professionele reactie van glitglam, meet moet dat niet zijn om iets op te lossen. Ik vermoed dat het nu meer dan ooit in orde zal zijn :-) veel succes alvast!!
|
|
Evy
18-5-2013
|
28-3-2013 0:08:50
Katrien ik hoop voor u dat alles in orde komt wat je ook kiest. Ik persoonlijk zou na deze ervaring ook mijn conclusies trekken. Of iemand anders ofwel een mooie compensatie die denk ik zeker niet zou misplaatst zijn. We zijn allemaal volwassen mensen en missen is menselijk. Maar je trouwdag is toch iets speciaal en die dag zou het denk ik wel spijtig zijn als je moet wakker liggen over mensen die al dan niet zullen komen opdagen. Vertrouwen schaden is spijtig genoeg sneller gebeurd dan het terug herstellen.
Hopelijk komt alles in orde. Met of zonder glitglam. ;)
|
|
Redactie
|
28-3-2013 0:51:37
De meeste handelaars zouden al aan de telefoon gehangen hebben en gedreigd hebben met een rechtzaak als het bericht niet verwijderd wordt. Fijn te zien dat er ook handelaars zijn die daarentegen professioneel genoeg zijn om hun fout toe te geven, er openlijk over te communiceren en een oplossing te zoeken voor de klant. Zo zou elke ondernemer moeten reageren. Hoed af Jessica.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2013 17:24:53
Ik vind dit ook een zeer professionele benadering van Jessica - chapeau!
Maar ik snap ook Katrien die in bridezilla-modus slaagt, ik zou een jaar geleden ook zo gereageerd hebben denk ik :-).
In elk geval dames, iedereen is menselijk en drukbezette visagistes kunnen al eens iets missen in hun agenda. Maar dat maakt hen niet minder goed in wat ze doen ;-)!
Dus Katrien, neem je tijd om iemand anders te kiezen of Jessica nog een kans te geven, dat kan enkel jij beslissen natuurlijk.
groetjes
Sandra
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|