Terug naar overzicht
in de action kosten ze dacht ik 2.70eu, voor 27 fotos te makenmaar kan wel niet 100 percent zeggen of ze die nog hebben, wel altijd gehad..
Hey Rafa!Bedankt voor de tip! Ik zal eens bellen om te vragen of ze dit nog hebben.Groetjes
Laat je iets weten sofie of je er in action gevonden hebt? Interesant ideetje!
wij gaan die v ons kopen via www.trouwartikelen.nl Groetjes!
Ik heb er al achter gevraagt in de actin nu hebben ze niet maar tegen de zomer hebben ze die weer de prijs weet ik ook niet juist dag ook iets van 2euro
Hallo CandyIk ben gisteren naar de action geweest en daar vertelden ze me dat de camera's niet meer te verkrijgen zijn. In welke action heb jij dit gevraagd?Groetjes
Ik ben in bredene geweest.En daar zeide ze mij dat ze het pas van de zomer binnen krijgen
Hallo bruidjesIk ben in verschillende winkels van action geweest en naar camera's gevraagd. Allen vertelden ze me dat dit niet meer te bestellen is. Ik wil echt graag wegwerpcamera's gebruiken, maar ze mogen niet te veel kosten. Anders zullen we het idee moeten schrappen... Hebben jullie nog ideeen waar ze er verkopen?Groetjes
blokker ? hema ? traffic? careffour ? SPOTGOEDKOOP .
Hoi Sofie, Ik vind die wegwerpcamera's ook leuke hebbedingen dus ik begrijp dat je dat leuk vindt. Maar anderzijds: als fotograaf heb ik al heel veel trouwfeesten meegemaakt en heb letterlijk nog nooit geweten dat er niet minstens één gast per tafel een eigen digitaaltje of gsm-camera bij zich had. Zelfs de kwaliteit van die laatste is al heel wat beter dan wat er uit een wegwerpcam komt hoor, en je hebt het voordeel dat je geen ontwikkelkosten meer hebt. En om helemaal zeker te zijn kan je gewoon aan je gasten op voorhand laten weten dat jullie het leuk zouden vinden dat er veel gefotografeerd wordt...Plaatsen waar je die wegwerpcams nog kan vinden zijn hierboven al aangehaald denk ik.Gewoon maar een bedenking, zeker niet mijn bedoeling je aan het twijfelen te brengen hoor. Succes ermee in elk geval!Roeland Van de Velde---
Via etsy.com zijn ze nog goedkoper!!
Hallo Sofie,Ik heb de onze in nederland gehaald in blokker daar hebben ze die overal .Je kunt in Hulst of sluis of eenders waar in Nederland.prijs is 2.99€ .Je kunt er een daguitstap van maken .grt,Nicole