Terug naar overzicht
Wij zijn ook dringend op zoek!
ik volg dit mee :-)
Wij zijn ook één en al oor!
speech bruidegom : ( mits wat aanpassing kan ook de bruid deze speech doen ) Als ik rondkijk, hier, in deze zaal,zie ik vrienden, familie en kennissen allemaaldie gekomen zijn voor onze geweldige trouwvanaf vandaag zijn we immers écht man en vrouwVoor we verdergaan met de geneugten van dit feestwil ik een dankwoordje richten, en om te beginnen nog het meestAan mijn ouders, de mensen die m'op de wereld hebben gezetde bron van heel mijn leven, van mijn opvoeding en pret(schoonvader en schoonmoeder ), ook tot jullie wil ik me richtenomdat jullie ooit het gezellig gezinnetje stichttenwaarin ... , mijn vrouw, is geboren en getogenik hou van haar, en niet alleen van haar schone ogenJullie maakten van haar van een klein lief schattig boelekeEen prachtige vrouw, met een nog schitterender smoelekeBedankt, daarom, en misschien nog wel het meestOm te delen in 't plezier op dit vreugdevolle feestmss iets leuks over de manier waarop de getuige gereageerd hebben wanneer je hun gevraagd hebt de mensen in het algemeen bedankt .... hopelijk hebben jullie hier iets aan en alvast proficiat met julle huwelijk en geniet ervan :-))