Terug naar overzicht
hey! Ik volg mee want ben dit ook van plan maar dan met onze woef ;-)
dag Jasmien,wij hebben drie kids en niet gekozen voor een foto van de kids op de uitnodiging.wij hebben wel de tekst dat onze kinderen zeggen dat hun mama en papa gaan trouwen.Dat was nu wel niet je vraag. ;-)Ik heb een uitnodiging gezien met de kinderen in het zwart wit die zo een rode lolly in hartvorm vast hielden en die was dan wel in kleur. Ik vond het mooi.Normaal weet de fotograaf ook wel hoe ze dat moet aanpakken en kan deze je ook tips geven!veel succes! groetjes mieke
Jasmien, wat leuk ! Misschien kan je wel even aangeven hoe oud je meisjes zijn?
Mijn meisjes zijn 2 jaar en 2 maanden en bijna 4 jaar ;-))groetjesIdee met de lolly is wel goed ;-))Nog iemand tips?grtz
Hey Jasmien,onze meisjes zijn 3 en 5 jaar. Wij gaan ook werken met een foto van de meisjes als ze hun bruidsmeisjeskleedjes aanhebben. Achtergrond wordt weggewerkt en zelf worden ze helemaal zwart gemaakt, zodat je enkel hun silhouet ziet. Zo komen ze op onze uitnodiging die in de kleuren van hun kleren wordt gemaakt. Ik heb verschillende foto's genomen en nu moeten we de beste eruit halen. - ofwel met elk een letter van onze naam in hun hand.- ofwel zij hand in hand met een grote ring in hun hand.- ofwel houden ze hun handje zo, zodat het lijkt alsof ze de uitnodiging openen. Het is moeilijk uit te leggen, maar hopelijk is het toch een beetje duidelijk voor jou.