Terug naar overzicht
Heb daar bij wijze van test, een bruidsmeisjesjurk besteld. De maten waren perfect en kwaliteit en afwerking valt ook niets op aan te merken. Maar voor een trouwjurk??Je kan op voorhand wel ergens gaan passen om te weten welk model je graag hebt, maar het ene a-line kleed (bv) is het andere niet he. Als je graag een leuke trouwjurk hebt aan schappelijke prijs, kan ik je zeker sogno gelegenheidskleding aanraden. Ze zijn terug te vinden op fb. De mijne komt ook van daar.
Een vriendin van mij heeft daar ook een avondjurk besteld. Paste perfect. Kwaliteit was ok, zeker voor die prijs! Maar ze kreeg achteraf wel nog een factuur in de bus voor invoerrechten. Met als resultaat dat haar jurk nu bijna dubbel zo veel kost... Dus opletten geblazen!
Oei , da's minder, dat zijn geen leuke verrassingen ;-) . Ik had er gewoon 1 heel mooi kleedje gezien en ik vroeg mij al af hoe ze dit zo goedkoop konden maken.
heb er mijn trouwschoenen besteld, leken inderdaad ook goedkoop, totdat ik inderdaad nog een factuur in de bus kreeg voor invoerrechten, wat toch 25 euro extra was voor de schoenen. Het zijn nog steeds mooie trouwschoenen die hier in de winkel wellicht duurder zouden zijn dan beiden bedragen samen.