Terug naar overzicht
ik volg dit mee want ik vind dit ook super mooi! dus laat me weten hoe het gaat hé :-)
super mooi
Vind dit ook super mooi, maar ik denk dat het redelijk kostelijk gaat zijn. Mss bij hobbywinkel ofzo?
Hoe begin je hier? En wat is de kostprijs van zo kalkpapier?
Waar heb je trouwens een groot aantal led kaarsjes gevonden?
Ik volg ook! Laat me weten hoe het verloopt!
Ja ik ben ook wel benieuwd waar je al die lichtjes vandaan hebt. Ik zou er ook graag gebruiken, maar vind ze nergens aan een betaalbare prijs.
Je hebt verschillende soorten kalkpapier, ik denk dat het gemakkelijker gaat met iets steviger papier. Ikzelf heb dit gebruikt in de uitnodigingen en komt op een 45 eurocent per blad... groetjes
Hallo,Duur ?? Helemaal nietKalkpapier kan je goedkoop komen bij Club, carrefour, colruyt ,...Heb LED kaarsjes gekocht bij ACTION (met kerst) een pakje met 4 kaarsjes en batterijen voor 1euro 50.Dus dit was echt spotgoedkoop, maar ik denk dat je deze ook kan kopen bij wibra of zeeman.Ik ga zo van die glazen potjes kopen bij IKEA voor theelichtjes in te steken ze verkopen die bij 5 of per 10 ben niet zeker, ook niet duur.Ben gewoon een beetje bang om het te maken, ook qua lettergrote want bij het testen overlapte de zinnen elkaar (te klein diameter) Ik weet niet of het allemaal duidelijk is wat ik zeg hihi.Jullie moeten eens in google intypen (menu photophore) je vind er niets in het nederlands terug, alleen maar in Frans, het is blijkbaar in frankrijk een 'hype'Groetjes en bedankt voor de reacties...
Merci, gaak ik zeker eens voor kijken. Je moet maar eens laten weten hoe het resultaat was
doe ik zeker