Terug naar overzicht
oooohh Charmy, ik ben, denk ik, dan ook een gevoelige trees :-) ik word zelfs al blij door jouw berichtje hahaik ga dat dus zeker ook hebben als wij de onze gaan uitdelen / posten ;-) is echt genieten eh - doe het dus ook maar volop, zelfs als je weinig tijd hebt! haha
hahahah ongelooflijk hé wat dat allemaal teweeg brengt.. ik lees ook altijd met spanning mee in de berichtjes van de andere bruidjes :)Jij hebt wel nog wat tijd hé om te genieten.. maar aan de andere kant ga ik wel sneller mijn droomdagje kunnen beleven :-pDada
jaaa, op dit moment ben ik toch al op een punt dat ik vind dat de teller ipv op 190 al op 100 mocht staan ;-) maar we hebben nog wel wat dingetjes te doen voor dé dag daar is, dus hebben we nog wel wat tijd... maaar toch ;-)
bij ons zijn alle uitnodigingen ook op de post, eindelijk, want amai van al die adressen te schrijven, heb ik een overbelast hand :)
hihi ik dacht dat ik idd ook last ging hebben van al dat schrijven maar na zo'n 60 uitnodigingen nog steeds geen klachten :-)Hopelijk dit weekend de rest (nog een 30 a 40 dacht ik ) en ik had op mijn enveloppen ( witte glinsterende ) met een zilveren stiftje geschreven en de eerste reacties ( aan de mensen van mijn werk heb ik ze vanmorgen overhandigd ) waren dat dit super super mooi is! :-)leuk hé
ach Charlotte, jullie trouwen op dezelfde dag!!!! SUPERBidden en lezen voor goed weer hé!
Hey Ladies,Ik heb de uitnodigingen ook deze week op de post gedaan en heb ondertussen ook de eerste reacties ontvangen, zaaaaalig gewoon!!Charmy en charlotte nog veel succes met de laatste voorbereidingen, nog 57 dagen te gaan voor ons. Spannend!!
De onze zijn vorige week al op de post gegaan en nu druppelen de reactie binnen. zo leuk!!! Jammer genoeg ook de eerste afzeggingen :(
Hallo CharmyHeb jij jouw uitnodigingen zelf gemaakt of laten maken? Ik vindt witte enveloppen zeer mooi!Groetjes
heySofie, ik heb het papier gevonden via mijn fotografe. http://www.kristiendesmet.com/ ben ik heel content mee hoor!