Terug naar overzicht
Een citytrip voor het najaar om er samen nog eens tussenuit te gaan?Een ritje op de Vespa ergens met een pick nick?Een etentje in een sterrenrestaurant?Ik weet natuurlijk niet wat jouw budget is, maar dat zijn de dingen die meteen in mijn hoofd opkomen :)
Een dagje op een racecircuit?
Een ballonvaart, helikoptervlucht, parachutesprong, ...
hey hier ook wij trouwen 14 juni verjaardag van men ventje en ik de dag ervoor. Ik zou ook zeggen wat Rebecca zegt ikzelf ga voor men ventje een mountbike kopen omdat hij daar al een tijdje achter aant kijken is en ik maar steeds zeggen nu toch ni wacht nog even want anders moet ik opzoek naar ander kado
Zo leuk dat er nog mensen trouwen op hun verjaardag! Ikzelf word 35 op mijn huwelijksdag.Ik verwacht geen extra kado hoor, de dag zelf zal al mooi genoeg zijn met enkel de mensen om ons heen die we graag zien
Wij trouwen ook op mijn ventje z'n verjaardag, het jaar dat ik 40 word (op 18-7).Ik wou ook een leuk verjaardagscadeau voor hem maar hij wil er niets van weten...Met mij trouwen is zijn grootste verjaardagscadeau zegt mijn ventje ;-).Dat vind ik wel superlief maar ik vind nog wel iets ;-).
Ik volg even mee...op ons huwelijk is mijn (dan) man ook jarig...succes alvast en happy b day!!!x
Amai veel mensen die trouwen op één van de verjaardagen, moet ik zeggen. Is dat omdat jullie man de dag dan beter zal onthouden? ;)
bij ons is hij met de datum zelf afgekomen...ben van plan om toch als klein geschenkje nog foto's te nemen van al onze vrienden met een bord in hun handen "happy B Day" en die dan in een filmpje te steken met n leuk liedje bij...
Van onszelf is het omdat hij op 15 juni 1992 geboren is, mij op 15 juni 2012 gevraagd heeft en 15 juni 2013, net 1 jaar later, zijn verjaardag en een zaterdag is en wij willen trouwen voor de wet en kerk en het feest op dezelfde dag, mooier kon toch niet, zeg ikzelf :) alvast bedankt voor de vele tips, zal ze allesinds al in mijn achterhoofd houden! Andere cadeautips zijn nog altijd van harte welkom! ;)