Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs winkelwagenmuntjes

28-3-2013 20:44:10
Hey bruidjes,

we zijn er al zo goed als uit dat we als bedankje een winkelwagenmuntje gaan kado doen per persoon.
We zullen ze via Looland bestellen, maar ik vind op hun website (http://www.winkelwagenmuntjes.com/ ) niks terug van prijs.

Hoeveel hebben jullie ongeveer betaald voor jullie muntjes?
We zouden dubbelzijdige bedrukking willen, zonder foto, 150 stuks.

Bedankt alvast!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 700

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-3-2013 20:57:22

Gewoon een offerte vragen :-). Hebben we ook gedaan en dan heb je heel snel een antwoord en weet je meteen waar je staat ;-).

Groetjes!

Evelien

astrid
16-8-2013
 Meld misbruik29-3-2013 8:48:56

Ik heb ze ook bij Looland besteld, 100 stuks dubbelzijdig bedrukt en ik heb denk ik 170 euro betaald.
Ben er supertevreden over.

echt een aanrader

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik29-3-2013 9:00:19

Ik heb er 100 besteld bij Looland, enkelzijdig bedrukt, formaat 1 euro = 100 euro excl. BTW.
Ze worden normaal vandaag geleverd.....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...