Terug naar overzicht
Ik heb nog 20 afleveringen van Four weddings op de digibox staan, dus ik kan nog even verder :-)Don't tell the bride vind ik niet zo leuk... :-( Maar gelukkig is er nog eenmaal per week (zondag nacht dacht ik) Say Yes To The Dress. Dat vind ik echt heel goed :-)
Ik heb ook nog x aantal afleveringen van Four Weddings staan op mijn digibox. Maar je moet eens gaan kijken op MTV, daar heb je de laatste tijd veel programma's van jonge mensen die willen trouwen, de familiekwesties hierbij, ... Kan ook leuk zijn om te bekijken.
Hahaha, een opluchting te lezen dat ik niet de enige ben :-)
@Veva Ik heb Don't tell the bride nog niet beken (staat ook op de digibox), dus ik hoopte dat ik me ermee zou kunnen troosten :p. maar Say Yes To The Dress vind ik natuurlijk ook super! Jammer dat er maar 1 aflevering is per week :(@Jessica Is dat een bepaald programma op MTV?
Say yes to the dress is ook uitgebreid terug te vinden op Youtube :-)
Ik ben net door alle afleveringen van four weddings heen, zo jammer dat dit niet meer op komt.. hier kon ik echt veel ideeën op doen. Don't tell the bride kijk ik ook wel.. vind ik minder goed, maar wel nog leuk om te kijken..Say yes to the dress, op welke post komt dit en hoe laat enz?Wat op mtv komt noemt "engaged & underage" en "young & married"
Say Yes to the Dress Amerikaanse realityreeks over aanstaande bruiden die op zoek gaan naar hun trouwjurk.DONDERDAG VAN 22.40 TOT 23.05Heb het even van de Vitaya website gekopiëerd :)
...de organisatie uit handen geven...???????????? ik mag er niet aan denken !!! :-)
Idem hoor Carrie. Ik vrees dat ik op dat vlak een beetje een control-freak ben :p
Ik vraag me trouwens af of 'don't tell the bride' geen opgezet spel is. Wie kan er nu op 3 weken tijd een huwelijk regelen??? En die bruidegommen moeten echt alles regelen van stadhuis tot kerk tot zaal tot jurk tot ...
Four weddings begon mij eigenlijk een beetje tegen te steken! :( Ik zie zo vaak leuke dingen, maar die dan hier eigenlijk niet gedaan worden of 'te Amerikaans' zijn! Ik ben zelf nog nooit naar een trouw hier geweest, dus mijn beeld van 'een trouw' is wel een beetje te Amerikaans vrees ik :( Soms heb ik een idee en dan kijkt iedereen zo naar mij van, van waar hebt ge dat nu weer????Op MTV heb je young & married, wel leuk om te zien, al gaat dat wel meer over de familieperikelen etc dan over de voorbereiding enzo!
Viel mij vooral op bij 'Four Weddings' dat ze in Amerika een totaal andere dagindeling hebben! - Viering wordt zeer vaak gedaan in de feestzaal en duurt soms maar 15min - 'cocktailhour' of onze receptie is met een overvloed aan eten en buffettafels! Da die mensen al niet volledig vol zitten nog voor hun hoofdgerecht, da snap ik niet! En ze hebben vaak een 'signature drink' wa ik wel een leuk idee vind. - Na de binnenkomst in de feestzaal volgt onmiddellijk de openingsdans. - Gasten kunnen vaak uit tot 10 gerechten kiezen voor het hoofdgerecht en dat wordt dan allemaal rondgedragen door de obers. Terwijl da bij ons een 'seating dinner' vooraf wordt bepaald door het briudskoppel. - en da vond ik ook opvallend: Vaak eindigt hun feest al om 22h! En dan wordt het koppel 'uitgewijft'. Vond het wel leuk om hier en daar wat ideetjes op te doen.;-)
Ik heb nu een paar keer naar "don't tell te bride" gekeken en ik vind het wel een leuk programma (ookal is het misschien opgezet spel).Ik vind het leuk om te zien hoe de verschillende bruidegommen het allemaal aanpakken. En hoe de bruidjes achteraf tevreden of juist teleurgesteld zijn.Eergisteren denk ik was er een bruidegom die dus ook een visagiste had geboekt voor zijn bruid. De bruidegom had zelf een look in gedachten die de visagiste moest uitvoeren. De bruid zag er uiteindelijk uit als een clown :p en moest tot 3x opnieuw geschminkt worden.Gisteren daarentegen was een bruidegom die het net heel goed deed. Een prachtige jurk had uitgekozen, schoenen, locatie, animatie,...Ik wou dat ik ook 15.000 euro kreeg voor mijn huwelijk :p