Terug naar overzicht
Ik heb er zo'n 150, omdat ik er ook absoluut geen idee van had!Wij hebben zo'n 90 mensen uitgenodigd op de receptie en zo'n 100 op ons avondfeest. Ik denk dat er van de familie wel veel zullen komen en van onze vrienden ook. Verder zijn er nog wat collega's, collega's van onze ouders, buren,... Dus ik zal er zeker wel genoeg hebben denk ik :) Ik vind het wel belangrijk dat iedereen zelf een misboekje heeft en dat ze dus niet per twee moeten kijken. Ik druk ze zelf af, heb enkel het papier zelf gekocht, dus daarom voorzie ik er liever wat meer. Als je ze natuurlijk moet betalen, dan kan ik mij voorstellen dat ieder misboekje telt...
Hey LesleyOns priester stelde voor om mensen te laten bevestigen of ze al dan niet naar de viering komen. Wel even zeggen dat wij in onze feestzaal een viering zullen houden dus niet voor de kerk. Eerst vond ik het een beetje een raar idee maar eigenlijk vind ik het nu nog zo gek niet. Ik heb de vraag ook gesteld hier op het forum en de bruidjes vonden het ook niet raar.En nu kwam een collega van mij deze week vertellen dat ze naar een trouw van iemand anders moest en ook moest laten weten of ze naar de kerk kwam. Het wordt precies dus wel meer gedaan. Praktisch is het wel veel makkelijker he. Laat het aantal dan nog niet helemaal kloppen, zo heb je tenminste toch een richtlijn.Ik denk dat wij het op onze uitnodiging als volgt zullen formuleren:Graag een seintje voor... als we voor u een stoeltje in onze viering en/of een plek op de dansvloer moeten reserveren. (huwelijksfuif/dansfeest)
Hoi Vanessa, ik vind dat inderdaad een goed idee als je je viering in de feestzaal houdt, maar voor de kerk maakt het eigenlijk niet zo echt uit hoeveel volk er komt (de kans is klein dat de kerk zal vol zitten). Bovendien trouwt Lesley al op 26-4, dus ik neem aan dat haar uitnodigingen al lang de deur uit zijn :)
Oeps niet op gelet, dan is het een beetje vijgen na pasen natuurlijk :-)