Terug naar overzicht
Bestaan er geen paperclips in hartjesvorm?Dat is in mijn ogen meer af dan een standaard paperclip.Is maar een ideetje he ;-)
Bedankt voor de tip Krista! Ik heb een DIY gevonden om van paperclips hartjes te maken, gaat heel vlot en ziet er veel mooier uit.
Je kan ook werken met van die "bolletjes" die langs twee kanten kleven. Wij hebben dit bij onze uitnodigingen gekregen en moesten de kleine kaartjes dan nog zelf op de binnenkant van de uitnodiging plakken.
Wij zijn eveneens op zoek @kim : kan je site hiervan es doormailen? @isabelle : enig idee wat de juiste benaming van die bolletjes zijn?mercikes
Ik wist niet hoe het genoemd werd, maar heb even gegoogled en blijkbaar is de correcte term "foam blokjes". Hier zie je een voorbeeldje: http://www.hobbyresort.nl/Kars-orderby0-p-1-mf-10.htmlh...
super!!!!!!! ik ga es piepen se op de site
@ tash: bij google afbeeldingen 'diy hartjes paperclips' intypen. Dan krijg je direct een paar voorbeelden. Die bolletjes zijn ook een goed idee, maar beschadigen die de uitnodiging niet als je t kleine kaartje eraf haalt?
Hey Kim,Het is niet de bedoeling dat je het kaartje eraf haalt, maar gewoon op een vrije ruimte op de kaart kleeft. Het is gewoon mooi als "effect" aangezien het kaartje dan een beetje uit de uitnodiging springt.
super !!!!!!!!! merci kim!!!!!!!
Hallo die plakkertjes die langs twee kanten plakken kan je krijgen in action. Die winkel vind je overal