Terug naar overzicht
Dag CarmenOp deze site vind je veel voorbeelden van misboekjes: http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.asp Je besteedt er héél veel tijd aan om alles door te nemen...Wij weten nog niet goed welk formaat we van trouwboekje zouden nemen. Onze uitnodiging is een drieluik en we zouden van de kaft van ons boekje ook een drieluik willen maken. Praktisch weten we nog niet hoe we dit gaan uitvoeren...GroetjesVeroniek20 07 2007
hallo,ook wij wagen de stap, op 25 augustus 2007.Graag had ik ook van iedereen die dat wil, voorbeelden van misboekjes gekregen. Het is toch wel een beetje zoeken en we willen er graag een mooie, onvergetelijke en bovenal persoonlijke dag van maken...Alvast bedankt en groetjes,Veerleveerledefeyter@hotmail.com
Hey Carmen,het onze kan je nalezen op onze site htttp://users.telenet.be/kathleen-dimi Wij zijn ondertussen weeral bijna een jaar getrouwd maar nu mijn zus heeft aangekondigd dat ze volgend jaar gaat trouwen, heb ik opnieuw een goei excuus om hier af en toe eens te komen kijken :o)groetjesKathleen
ook naar mij mag je ze sturen:sprookjesbruiloft@hotmail.com
hallo , ben ook volop bezig met ons huwelijksboekje voorbeelden mag je altijd doorsturen naar : rvdv3@pandora.begroetjes chantal