Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur hasselt - genk

31-3-2013 22:51:40
Wie raad welke traiteur aan regio Hasselt - genk?
Groetjes

tania
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 635

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik31-3-2013 22:58:54

Ik kan Brasserie Janssens & Janssens wel aanraden (even Google'n), maar het hangt ook wel af van jullie verwachtingen en budget... Ik weet dat ze wel met producten werken van iets hogere prijs (vs. kwaliteit), dus moet je even een gratis offerte vragen!

Zij gaan voor ons ook een menu maken voor de trouw. (Ons budget is (voor eten alleen) 35€ p.p. - hij gaat ons een voorstel maken voor voorgerecht, hoofdgerecht en triodessert + aperitiefhapje)

We gaan regelmatig in de brasserie eten - nog nooit teleurgesteld geweest, altijd heel lekker!

evy
15-6-2013
 Meld misbruik31-3-2013 23:30:25

Wij hebben gekozen voor A Point Catering in Zonhoven. Dit is een heel vriendelijke dame die voor alles klaarstaat. Ze maakt het menu op maat en kijkt hierbij ook naar het budget wat je wil uitgeven per persoon. Haar gerechten zijn lekker en is origineel ingestoken mbt het klassieke (ik heb het koud buffet al geproefd bij haar en dat is creatief in elkaar gestoken wat niet overeen komt met het klassieke koude buffet). Verder staat Inez klaar om je te helpen met allerlei andere dingen (advies dj, inkleding zaal, ..)

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik1-4-2013 8:52:30

Catering Trimalchio uit Kuringen is ook een aanrader! Ze hebben veel verschillende opties. Zo hebben wij gekozen voor steengrill ( een "elegantere" bbq)

Davy

Meld misbruik1-4-2013 9:47:26

Beste Tania, Proficiat met de trouwplannen. Heb je een privebericht gestuurd. Vriendelijke groet Davy www.allegebeure.be

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-4-2013 9:51:25

oh ja, inderdaad, Trimalchio is ook supergoed!! zijn eens naar een luxeBBQ van hem geweest - hamaai!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...