Terug naar overzicht
Ik kan Brasserie Janssens & Janssens wel aanraden (even Google'n), maar het hangt ook wel af van jullie verwachtingen en budget... Ik weet dat ze wel met producten werken van iets hogere prijs (vs. kwaliteit), dus moet je even een gratis offerte vragen!Zij gaan voor ons ook een menu maken voor de trouw. (Ons budget is (voor eten alleen) 35€ p.p. - hij gaat ons een voorstel maken voor voorgerecht, hoofdgerecht en triodessert + aperitiefhapje) We gaan regelmatig in de brasserie eten - nog nooit teleurgesteld geweest, altijd heel lekker!
Wij hebben gekozen voor A Point Catering in Zonhoven. Dit is een heel vriendelijke dame die voor alles klaarstaat. Ze maakt het menu op maat en kijkt hierbij ook naar het budget wat je wil uitgeven per persoon. Haar gerechten zijn lekker en is origineel ingestoken mbt het klassieke (ik heb het koud buffet al geproefd bij haar en dat is creatief in elkaar gestoken wat niet overeen komt met het klassieke koude buffet). Verder staat Inez klaar om je te helpen met allerlei andere dingen (advies dj, inkleding zaal, ..)
Catering Trimalchio uit Kuringen is ook een aanrader! Ze hebben veel verschillende opties. Zo hebben wij gekozen voor steengrill ( een "elegantere" bbq)
Beste Tania, Proficiat met de trouwplannen. Heb je een privebericht gestuurd. Vriendelijke groet Davy www.allegebeure.be
oh ja, inderdaad, Trimalchio is ook supergoed!! zijn eens naar een luxeBBQ van hem geweest - hamaai!