Terug naar overzicht
Hey Alexandra! wij hebben voor Trimalchio gekozen en ook voor de steengrill :) trouwen een paar weken voor u dus pas vanaf dan weet ik meer ;) ik vond de prijzen heel goed meevallen en inderdaad heel professioneel zonder laatste cent eruit te pitsen! Wij hebben wel geen dj via hun genomen. Trouwen jullie in Hasselt? Groetjes en ook succes voor jullie!
Hallo Michèle, bedankt voor je reactie. Hebben jullie geproefd van die steengrill? Want ik weet toch niet heel goed wat ik me erbij moet voorstellen...En wie hebben jullie als DJ?Wij trouwen in zaal De Kei in Diepenbeek, en jullie?Groetjes, en veel succes met de voorbereidingen!Alexandra
Wij hebben ons feest in Rooierheide en we gaan waarschijnlijk voor Trimalchio kiezen :-).. Van de week een offerte gekregen (we doen voor maar een beperkt aantal mensen eten) en na een paar aanpassingen begint het ons zeker aan te staan... Zij doen helemaal niet moeilijk als je suggesties of bedenkingen hebt en ze proberen voor iedereen het gepaste ding te zoeken.....Niks is te veel of te weinig voor hen! :-) Alain is bij ons langs geweest en we hebben een zeer fijn gevoel bij hem....Wou dit maar even kwijt ;-) dus van de steengrill of dj weet ik niks af :p
bij ons was het ook Alain die langskwam. Ik heb niet van de steengrill geproefd maar weet zeker da het heel lekker gaat zijn. Ik stel me het voor als een grote BBQ maar ipv grilplaat een steen haha :) wij trouwen in de biekaar in Tuilt :) veel success!! :)