Terug naar overzicht
Wij trouwen 7 juni, en de onze staan ook al een dikke maand klaar ;-) Al wat je nu kan doen, hoef je op het laatste niet meer te doen, en kan je relaxen
Ik volg ff mee want wij trouwen op 09/08 en ik zou ook graag beginnen aan de onze.Maar ik heb bang dat als ik nu al de bruidssuiker in de organzazakjes steek dat ze van smaak afnemen.Dus ik weet niet goed hoe lang op voorhand ik dit kan doen voor de smaak niet te verliezen...
Mijn aanstaande vrouwtje werkt in die branche, ( doopsuiker enz ) en zeg net dat dit geen probleem is, zolang ze niet in het volle zonlicht staan zodat de kleur niet vervaagt. Maar qua smaak mag je dat gerust op voorhand al doen, kan geen kwaad ;-)
Dank je wel Oliver, mss begin ik er dan wel op tijd aan want ik heb alles al in huis ;-)Ieder z'n branche he ;-)Merciekes xxx
Koffiepads? Zoals in de Senseo? Dat wordt normaal toch vacuum bewaard e, dat is mss dan nog niet ideaal.
Bij de geboorte van ons dochter was ze uitgerekend voor januari en in oktober stond dat al klaar. Zelfs een paar maanden nadien nog geproefd en er was daar niks aan.
Ik zou ook graag aan die van mij beginnen, Maar het zijn confituurpotjes met zelfgemaakte confituur. Wij trouwen 29 juni 2013. Ik durf er nu nog niet aan beginnen zie dat er schimmel op komt.
@ Edith: voor de onfirtuur is dat geen probleem, die kan je nu al makenMaar met die koffiepads zou ik dus echt wachten! Zodra je de koffie uit zijn vacuumverpakking haalt, begint die smaak te verliezen. Dus als je dat nu al doet, zit er tegen oktober geen smaak meer aan.
voor confituurpotjes,kan je ze best vullen tot bijna bovenaan het dekseltje goed dicht draaien en omgekeerd in de frigo of koele plaats zetten.en zo kan je ze zelfs jaren bewaren.schimmel kan je krijgen als ze niet goed dicht zijn of je confituur niet genoeg gedikt is.groetjes cathy
Voor koffie en thee zou ik zo lang mogelijk wachten
Ok bedankt. Zouden jullie soms geen goed receptje hebben. Is niet zo moeilijk te maken maar op internet heb je zoveel verschillende recepten. Groetjes x
een heel simpel receptje voor aardbeien confituur.je neemt 1 kilo aardbeien in stukjes gesneden,en je doet ze in een microgolf pot(tupperware) en je doet er een 1/2 kilo confituursuiker op,4 min koken met deksel in de micro.derna zonder deksel nog 3x 1 min tot het schuim weg is.in potjes doen en laten afkoelen.dit is het simpelste gerecht en vlug klaar.