Terug naar overzicht
Hey,op aanraden van m'n papa zijn wij ook eens naar dots geweest. Nu men eerste indruk was ook: zijn wij daarom zo ver geweest???Maar uiteindelijk hebben we daar toch een winterjas voor m'n liefje gevonden. En blijkbaar hebben ze daar heel mooie kostuums, maar daar heb ik niet opgelet (want toen wij gingen, waren er nog geen trouwplannen)Vertrouw er maar op! Je ventje zal wel geen lelijk kostuum kopen!
Hey,Ik heb hier al vaak bruidjes gehoord die schrik hadden voor de keuze van hun ventje... Ik denk dat de meesten onder ons graag alles onder controle hebben en het lastig vinden die controle af te staan.Wees maar gerust, je ventje heeft zeker geen lelijk of verouderd kostuum gekocht, je zal wel zien!Groetjes,Lieve
Hey Pascale,Het is is inderdaad zo dat de dameswinkel echt wel chaos is. Maar het mannendeel vind ik persoonlijk veel beter. Mijn broer koopt daar bijna al zijn kostuums en is daar heel content van. Hij gaat nu maandag samen met mijn papa voor kostuum voon onzen trouw. Ik zou er dus niet te veel van wakker liggen.Groetjes en nog veel succes.Katrien 2-12-2006
vind het da
hallo Mariska?Hoe bedoel je?
ja sorry, blijkbaar had ik op verzenden geklikt zonder dat ik het wist. ik geef je wel gelijk, ik vind het ook rommelig en ik snap echt niet wat mensen er in zien of zo interessant vinden om daar te winkelen. we waren er eigenlijk afgelopen weekend nog op aanraden van iemand anders omdat we idd kostumms nodig hebben nu. het is niet eenvoudig om een juiste maat te vinden waarbij zowel broek als jas perfect zitten. Mijn man gaf het zoeken op na een kwartiertje... we keerden terug en zijn niet echt van plan om nog eens te gaan. Het beeld dat we hebben is ook wel gekleurd door de kledij die we kochten voor het huwelijk. Hij wou zich toen een mooi en perfect passend kostuum aanschaffen en dat deden we ook. Alles werd specifiek aangepast enzo en inderdaad de kledij zit als gegoten. Als je het kostumm van het huwelijk dan vergelijkt met een ander dat je gewoon gaat kopen dan denk ik dat we er zeker wel bevooroordeeld in zijn hoor...Het kan wel zijn dat jou vriend wel iets vond wat hem perfect paste...Ik denk gewoon dat je geluk moet hebben als je er binnenstapt, de ene keer zal er waarschijnlijk meer te vinden zijn dan de andere en het kan zijn dat je voor jezelf juist het goede moment er uit wist te pikken... het komt wel in orde... sowieso zal je er allebei stralend uitzien... Niet panikeren (als je trouwens een foto wil zien van het kostumm, op het forum foto's hier om de website een post van afgelopen 1 mei)