Terug naar overzicht
Wij hebben er 'verwittigen indien belet' op gezet en hebben er al spijt van. Ik denk dat we van velen niets gaan horen omdat ze er wel bij gaan zijn. Maar dan weet je nog niet met hoeveel ze er zullen zijn. En ik vind het eigenlijk wat te vaag. Wij zullen dus iedereen nog eens moeten contacteren voor alle zekerheid, om misverstanden te vermijden...
Wij hadden: "graag antwoord voor...." En we hebben veel reacties gekregen!
ok, dank je wel voor de tip, we gaan idd vragen om te verwittigen of ze er wel of niet kunnen aanwezig zijn!je hebt dan wel meer zekerheid
wij hebben verwittigen of je al dan niet aanwezig zal zijn
altijd graag antwoorden of bevestigen voor... Anders ga je nooit zeker zijn.En goed bijhouden en nabellen.Je wil niet dat er mensen op je feest staan die niets hebben laten weten en waar je dus geen plaats voor hebt :)
Wij hadden 'Graag bevestiging voor 12 april of je er al dan niet bij kan zijn'. Dan ben je zeker!
Ik ga ook kiezen dat ze sowiezo moeten verwittigen. Want ik denk ook dat veel mensen niets zouden laten weten.
Wij hebben ook: Graag antwoord voor...
wij hebben:Gelieve te laten weten voor ... of jullie wel of niet kunnen komenop de dag van onze dromen.
Je moet er inderdaad bijzetten dat ze altijd een antwoord moeten geven, of ze nu komen of niet.Ik ga hiervoor dus met antwoordkaartjes werken. Het lijkt me het gemakkelijkst. Ik ga ze ook op voorhand frankeren en ze hoeven ze dus gewoon in te vullen en op de post te doen. Ook het aantal personen moeten ze noteren.Achteraf zal ik dus van iedereen (hopelijk toch) een antwoordkaartje gekregen hebben en hoef ik ze alleen nog maar te tellen. Zoiets ongeveer dus :
wij hebben op onze uitnodiging gezet 'verwittigen voor20 april indien wel of niet aanwezig'En het heeft geholpen,veel reacties gekregen
Wij hebben, of u wel of niet kan komen hadden we graag voor ... Vernomen
nu juist door gezegd aan drukker dat ze moeten verwittigen als ze al dan niet aanwezig zullen zijn, dank je wel voor de tips iedereen!