Terug naar overzicht
Ik zou persoonlijk, indien dat lukt bij jouw kleedje, kiezen voor een BH waarbij je de sluiting veel lager kan dichtmaken dan bij een gewone BH (zo onderaan je rug). Zo'n modellen vind je normaal bij Hunkemoller & Woman's Secret enz en volgens mij ook wel bij een gewone lingeriezaak. Een BH met doorzichtig rugdeel zou ik persoonlijk niet nemen want heb dit al gezien en dit valt echt superhard op.Groetjes!Evelien
Van die low back straps kan je ook afzonderlijk kopen en dan aan gelijk welke beha bevestigen - dan heb je veel keuze :). Ik heb de mijne bij Etam gekocht, maar je zult ze ook wel in andere winkels vinden (heb er destijds zien staan op de site van Hunkemöller, maar vind ze nu niet meer terug).
En zoals Evelien zegt: een bh met een doorzichtig rugdeel is echt niet mooi als je het ziet zitten. Is een beetje zoals doorzichtige behabandjes - ziet er toch een beetje goedkoop uit.
Ik deel de mening van bovenstaande bruidjes en zou dus zeker niet gaan voor doorzichtige bandjes, je ziet ze toch en het lijkt goedkoop.
Ja inderdaad, dat leek me de beste oplossing.Maar ik ga eens op zoek naar die speciale modellen. Bedankt!
Dan toch een link gevonden http://www.magicbodyfashion.com/nl/low-back-strap
Bij Hunkemöller kun je deze inderdaad ook kopenen dit kost ook echt niet veel ;-)