Terug naar overzicht
wij hebben leuke toffe kleedjes gevonden bij c&a voor onze twee meisjesen aangezien de jonge leeftijd van de meisjes vind je ze mss ook bij dreambaby die hebben tegenwoordig ook een hoekje van c&a in de winkel hangen voor onze jongens huurt mijn vriend dat waar hij zijn kostuum gaat kiezen. Heb voor mijn zoontje andere kleren voorzien voor na de ceremonie en de foto's
Wij hebben samen een stofje gekozen en nu maken de respectievelijke mama's kleren voor de 5 bruidskindjes. Ik heb wat accessoires gemaakt met datzelfde stofje (handtasjes voor de oudste 2 en knuffels voor de anderen)... ik ben super benieuwd nr het resultaat :-) nog maar 17 dagen wachten ;-)Dit als tip als er handige harry's (of harrieten) id zaal zitten natuurlijk...Succes!
Wij hebben voor ons bruidsmeisje een kleedje gevonden bij c&a, voor onze 2 bruidsjongens (een tweeling) hebben we een kostuum besteld via humpiedump.nl. Daar vind je ook heel toffe dingen.
de kleedjes voor de meisjes 3 en 1.8j komen ook van de c&a,hele leuke dingen en niet duur