Terug naar overzicht
al drie keer op drie jaar naar een huwelijksfeest geweest en elke keer weer was er te weinig eten voorzien , geen aanrader volgens mij; terwijl ik weet dat er uitdrukkelijk om gevraagd werd genoeg te voorzien bij het tweede huwelijk was er toch weer te weinig voorzien , en ook weer het derde huwelijk was het weer van dat . weet niet maar ;,; ik heb hier toch mijn vragen bij en mijn gedacht over.
hey fieniets al gevonden?ik vroeg het mij ook af van huis van mihrzag er wel gezellig uit
Hallo Fien,We hebben een onvergetelijk trouwfeest gehad in Het huis van Mihr, met voldoende drank, heel veel en heel lekker eten en sublieme desserten in overvloed. En, het voornaamste: het was een feest met ontzettend veel warmte en gastvrijheid en vriendschap, en met ontzettend fijne muziek (DJ Remo).Dat kunnen onze gasten bevestigen, en dat wordt ook gemeld in ons gastenboek.Het was een ontdekking, een fijne ervaring, en een aanrader. Nadien zijn we er nog te gast geweest, voor feestjes en recepties, en steeds tot groot genoegen van iedereen.En voor een volgend feest weten we het wel! Een aanrader voor wie van de warme sfeer en het concept houdt!Hopelijk had jij ondertussen een even fantastische dag?Conny (en Luc)