Terug naar overzicht
hallo katleen,wij trouwen in juni volgend jaar, en wij zijn begin dit jaar al naar de gemeente gestapt en de datum gaan doorgeven. Omdat mijn ventje momenteel in libanon zit ben ik nog eens gaan vragen en bij ons staat alles al vast... Wij moeten enkel nog gaan tekenen en dit moet ten laatste 14 dagen op voorhand gebeuren...groetjeswendy 22-06-2007
Hey Katleen,Wij trouwen op 797 en hebben de datum vastgelegd in juni/juli dit jaar. We moeten ten vroegste 6 maanden op voorhand nog eens teruggaan voor de officiele aangifte. Ze hebben de datum en het uur al genoteerd in een notaboek. Ze doen dit wel niet in alle gemeentes! Er zijn ook veel gemeentes waar je effectief 6 maanden op voorhand pas weet of die dag nog kan en het uur ed. Maar ik denk dat dit voor jouw datum zeker geen probeem zal zijn. Ze trouwen ook meerdere mensen op 1 dag hé.De eerste keer toen wij gegaan zijn, hebben we een foldertje meegekregen op de gemeente met alle info: benodigde documenten,... Tegen dat het nog 6 maanden is, gaan we dat nog eens doornemen. Maar voorlopig ligt de datum en het uur al vast. Meer moeten we nog niet weten op dit moment...Succes en nog eens proficiat met je huwelijksplannen!Groeten,Vicky 797
Bedankt, heb nu al zenuwen. Wat vroeg hé.katleen10/08/07
Ik was helemaal nog niet zenuwachtig maar omdat iedereen mij steeds vraagt of ik al zenuwachtig ben en of ik al een kleedje heb (wat ik nog niet heb!) begint het nu toch stilletjes te kriebelen!Groeten,Vicky 797