Terug naar overzicht
Wij trouwen om 10.30u voor de kerk, receptie 16.30u en avondfeest 19u. De tantes en nonkels zijn gevraagd voor het avondfeest. Dus niet voor de receptie. Een beetje tegen het idee van tantes en nonkels van mijn vaders kant (daar is het wel de gewoonte dat ze ook voor de receptie gevraagd worden) mr tja, op dat vlak is het overeen te komen met 4 families, en bij de 3 andere was dat niet de gewoonte. Zo kunnen ook de oma's en opa nog eens naar huis om te rusten... Is vooral hoe je het zelf wil zeker? Wij vondne het ook neit nodig dat nonkels en tantes ook receptie meemaken... Ik merk dat de meeste (die iets verder wonen) ondertussen nr de respectievelijke grootouders zullen gaan :-)
Wij trouwen om 10.30u voor de wet en om 11.30u voor de kerk. Wij gaan enkel met de suite naar de fotolocatie (met lunch). Mijn nonkels en tantes gaan dus gewoon naar huis en komen dan tegen 18.30u naar de feestzaal. Anders dan wordt het een dure bedoening, want dan zouden zij ook twee recepties meemaken...
Wij trouwen om 14u en de receptie is voorzien om 16u. De nonkels en tantes volgen ons wel onmiddellijk en hebben inderdaad wel 2 recepties.
Die mogen zich na de mis even in stilte bezighouden tot de diner begint
Wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 11u30 voor de kerk. Vanaf 16u begint de receptie waar nonkels en tantes op uitgenodigd worden. In die tussentijd gaan wij foto's nemen en moeten tantes en nonkels maar even naar huis.. We dachten ze eerst bij mijn ouders nog te laten komen voor een broodjesmaaltijd maar we zijn van dat idee zowat afgestapt..
Wij trouwen om 14u30 voor de kerk en om 19u worden de avondgasten gevraagd, zo ook de nonkels en de tantes. Ik vind, als je daar mee moet bezighouden, waar stopt het dan?! Als goede vrienden trouwen, moeten wij ons toch bezighouden van het einde van de kerkdienst tot aan het avondfeest? Ik vind dit even normaal voor nonkels en tantes. Maar dat is mijn idee daar over eh :-)
Wij zijn van dezelfde mening toegedaan, Nathalie. Zeker omdat ik een grote familie heb...
Ik ben inderdaad ook van het idee dat ze maar even naar huis ofzo moeten gaan.. maar daar denken mijn nonkel en tantes anders over. Ze zouden dan al snel niet naar de kerk komen ook... wat ik wel jammer zou vinden
Wij trouwen om 16u, receptie om 18u en avondfeest 20u. Ik heb er bewust voor gekozen om geen 'gat' in mijn dag te hebben waar de gasten op hun eigen aangewezen zijn om iets te doen... :s
Deze behoren niet tot de suite bij ons! We hebben ze uitgenodigd voor avondfeest en als ze naar de kerk willen komen, ook goed maar dan zorgen wij niet voor entertainment tussen kerk en feest.
Wij trouwen om 13 uur en om 17u30 start de receptie voor mensen die naar het hele feest komen (ook nonkels en tantes) enkel de suite zal de hele dag bij ons blijven.