Terug naar overzicht
Hey Katleen,Ik ben enkele weken geleden naar het Bruidparadijs geweest. Ik vond het wel een aangename winkel met een vriendelijke verkoopster. Het enige nadeel vond ik dat je eerst in boeken moet kiezen en tonen wat je mooi vind maar dat is in alle grote winkels blijkbaar dus moest je al foto's hebben kan je ze best meenemen. Toen ik geweest was hadden ze ook nog niet veel nieuwe collectie binnen maar dit kan ondertussen al wel veranderd zijn. Ik heb er een 5-tal gepast denk ik.Ik denk dat je best een afspraak maakt.Veel succes,Sabrina07/07/07
hey Katleen,Ik ben daar vorige maand geweest en heb mijn droomkleed gevonden.Ik was nog in 2 andere winkels geweest, maar van het bruidsparadijs was ik toch het meest tevreden. Ze waren daar heel vriendelijk, niet opdringerig en heel behulpzaam, dus zeker een aanrader. Daarnaast krijg je ook extra korting als je bij hen andere dingen koopt (receptieboek, suitekledij,bedankjes,...) maar dat is natuurlijk geen verplichting. Ik heb ineens bijpassende schoenen en een accesoire voor in m'n haar gekocht. Je maakt best een afspraak, dan hebben ze zeker tijd voor je en je kunt die afspraak via hun site maken.groetjes en succes met de zoektocht!Wendy
Ik ga er dit weekend naartoe. Dit weekend zijn het daar opendeurdagen en kan je er vrijblijvend naartoe. Voor te passen kan je best wel een afspraak maken. Ik heb zaterdag dus ook een afspraak voor een pasbeurt en inderdaad als je foto's hebt van trouwkledij die je mooi vindt, kan je die het best al meebrengen. Groetjes!