TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
1-6-2013
|
2-4-2013 22:45:54
Ik heb bij Amiga mijn bruidsjurk gevonden nadat ik het ganse land had afgezocht! Mijn kleedje moet danig veranderd worden, en als commerciele geste rekenen ze maar de helft aan, dus probeer zeker daar over te onderhandelen.
Service is zeer goed, ze nemen alle tijd voor je en ook nadien verloopt alles vlot. Hou er wel rekening mee dat de passen tijdens de week moeten gebeuren, hetgeen wel lastig is als je van ver moet komen. Ik moet hiervoor 1,5 dag verlof nemen hetgeen niet ingecalculeerd was :-(
Als je op zoek bent nr een jurk van de pronovias groep zou ik zeker naar daar gaan, ze hebben heel veel keuze. De prijzen zijn wel dezelfde als in Belgie, maar denk dat ze gewoon overal dezelfde zijn
Succes en laat weten hoe het geweest is!
|
|
Melanie
5-9-2014
|
3-4-2013 8:08:06
Afgelopen vrijdag hebben wij een bruiloft gehad van mijn oude buurmeisje. Zij had haar Jurk gehaald bij John en Ann In Eindhoven. Ze was er zeer van te spreken en beval het mij aan. Ik ga daar ook zeker kijken.
|
|
Sanne
18-5-2013
|
3-4-2013 11:01:39
Ik heb mijn kleed bij Ann en John gekocht, heel tevreden van. Ik had ook een verkoopster waar ik mij goed bij voelde, heel eerlijke vrouw! Zijn ook eerst naar outlet geweest, maar vond ik heel ouderwets, wel heel vriendelijk. veel succes
|
|
Veronique
24-8-2013
|
4-4-2013 22:18:13
Ik ben gisteren in de outlet geweest van An & John.. en ik heb mijn kleed daar gevonden (ouderwets vond ik ze toch niet hoor).. heel vriendelijk, dringen zich ook niet op en je past jurken zolang je wilt, want daar hoef je geen afspraak te maken.. Als je naar de andere zaak gaat van A&J, dan moet je wel een afspraak maken.. Zou er zeker eens gaan kijken, baad het niet, schaad het niet hé
Ik ben er in ieder geval super content van! Kan niet wachten tot ik in juni terug kan gaan...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|