Terug naar overzicht
DebbyZe hebben daar meer kleedjes dan in hun fotoboek hoor. Weet je nog het merk (en de naam) van het kleedje? Je kan hen anders voor alle zekerheid eens bellen.Groetjes en veel pasplezier!!!Rebecca
Het aanbod van te passen kleedjes zal sowieso kleiner zijn dan wanneer de collecties pas binnen zijn in september. Er zijn veel paskleedjes die al verkocht zijn.
hey daar hebben ze wel vele kleedjes hoor en ik kan het aanraden ze zijn er super vriendelijk en ze helpen je enorm ze stellen je ook op je gemak mijn kleedje komt ook vandaar groetjes
Hoi;Gewoon eens bellen;Mijn kleedje komt ook van daar. Ik had een favoriet (mijn kleed maar had graag nog een kleed gepast dat ze niet in de winkel hadden van hetzelfde merk en die mevrouw heeft het laten overkomen.)Ze zijn ook super vriendelijk.Veel succes nog groetjes
Ok... Da's een geruststelling :-) ondertussen gebeld voor een afspraak en we zien wel. Ik heb niet zoiets van dit of dit kleed moet het zijn, maar alle kleedjes dat ik mooi vond, en dat zijn er toch wel wat, stonden niet in hun fotoboek. Vandaar men vraag...
ik ben daar ook gaan passen,en ze had me gevraagd om alle foto's van de kleedjes die ik graag zag door te sturen,en deze had ze dan ook de dag zelf in huis,uitgezonnderd 1 tje.heel vriendelijk ontvagen geweest.