Terug naar overzicht
Wijzelf werken met een reiskoffertje (thema rond reizen). Ik heb hier ook al gelezen van vogelkooitjes, zelfgemaakte huisjes, ... Op Etsy kan je heel wat inspiratie opdoen (card box wedding).
een antieke vogelkooi... (dat hebben wij) een witte en we gaan het versieren met rode vlinders... (rood is ons thema kleur)succes! x
Mijn zus wil die voor ons maken. Als ik het goed begrijp, wil ze een doos kopen en deze dan bewerken met bloemen en/of diamanten, dat het echt een persoonlijke toets heeft...
Servettentechniek?
Dag Fien!Zelf ga ik een gewone kartonnen doos bekleden met zijdepapier en met behulp van een speciale lijm, bv. van het merk décopatch (vind je in hobbywinkels zoals de Schleiper of Banier en die bewaart goed dus kan je later nog gebruiken). Werkwijze: je smeert de lijm op de doos, plakt er stukjes zijdepapier of serviette op en bedekt met nog een laag lijm (deze is doorzichtig van kleur). Na het opdrogen krijg je een glanzend resultaat.Als je googlet naar décopatch vind je voorbeelden. In hobbywinkels verkopen ze van dat speciaal papier voor deze techniek (effen als prints), maar ik neem altijd gewoon zijdepapier of leuke servietten.Groetjes,Lynn
wij gebruik een oude kleine koffer die wij in onze thema kleur gespoten hebben met daar op onze initialen en datum gesjabloneerd. Eenvoudig, persoonlijk EN goedkoop :-)groetjesSarah