Terug naar overzicht
Sofie, zeker ook eens navragen bij een doorsnee bakker. Die hangen daar geen reclame voor uit maar doen dit heel vaak ook (en aan scherpere prijzen dan traiteurs).
IN TURNHOUT....Warandestraat....bij PAIN MATIN....SOFIEen wordt thuis geleverd!!!
Sommige "buurtslager" s (zit soms bij match of lidl) doen dat ook, heb er eens een foldertje over gekregen.
http://www.broodjespanachee.be/ => is van Turnhout, maar ben persoonlijk een grote fan van Hapjes & Co, superlekker en betaalbaar!Groetjes
Vaak ook in de panos
Bij clubslager Havermans(Turnhout en Oud-Turnhout) kan je een brood gevuld met mini sandwiches bestellen, presenteerd ook heel mooi! Ik heb er zelf elf jaar gewerkt, en kan je garanderen dat het echt kwaliteit is
Hey SofieWij hebben ook onze broodjes besteld bij Hapjes en Co, wij trouwen 2 weken na jullie. Ik heb toen tijdens mijn zoektocht best wat vergeleken en zij kwamen er als beste uit. Heel vriendelijke mensen ook en onze feestzaal had al eerder met hen samengewerkt en waren vol lof over hen. groetjes
Bedankt voor de reacties, dames! Ik heb zelf al ervaring met Hapjes en Co dus die zal het waarschijnlijk wel worden. We zouden hen aan huis laten leveren dan, voor een broodjeslunch met de suite. Dat zal wel dik in orde zijn.
allee Debora ik woon in Oud-Turnhout in de straat van Havermans