Terug naar overzicht
Ilse dat klinkt veelbelovend!Geniet van je pasbeurt en straal maar volop in de spiegel!!GroetjesRebecca
Heel veel plezier Ilse. Het gaat je prachtig staan GroetjesJessica
oooeeehhh nu ben ik nieuwsgierig naar fotooo's! als jullie getrouwd zijn, laat je ze ons toch zien eh?? ;-)
Heel leuk zo'n zelf ontworpen kleedje! Ik ben benieuwd
Wauw!! Kleedjes gaan passen en kiezen is al spannend!! Maar je eigen ontworpen kleed gaan passen moet zowat nog spannender zijn!!Laat ons weten hoe het geweest is!!
Hallo,Zal zeker heel spannend zijn. Wij zijn vandaag het maatpak van mijn vriend voor de eerste keer gaan passen en dat vond ik al spannend. Hij stond er al goed erg mooi mee en op wat details na was het al perfect. Voor een trouwjurk is dat zeker nog eens zo speciaal! Ben ook zeer nieuwsgierig naar het resultaat!
Amai, ben benieuwd! Klinkt in ieder geval sjiek en mooi!Het zal je prachtig staan.
Je maakt me ook benieuwd!! :)
NOG EVEN GEDULD,MAAR 'T WAS PRACHTIG!!! toen ik in de spiegel keek,dacht ik jaaa voorbestemd voor mijen daar hoort mijn Paul bij,dan zijn we perfectde rozekes waren erop gespeld en we vonden die roze roos weg , cremewitte en taupe!
Mag ik vragen hoeveel je ongeveer betaald voor een kleed op maat te maken?
Hangt ervan af wat je wil besteden,dat vraagt de styliste bij het eerste gesprek