Terug naar overzicht
Deborah, ik duim mee Ik hoop dat jullie een hele fijne dag gaan hebben ...
Hier ook maar 1 cijfertje op de teller meer!Nu kort het echt wel in. :-)Ik duim alvast mee voor mooi weer! Het blijft even spannend afwachten, want de vooruitzichten wisselen constant...Succes nog bij de laatste voorbereidingen, en geniet van jullie dag!Groetjes
Duim mee!
Veel succes! Voor ons is nog 3 keer slapen! Echt spannend!En aan het weer kan je niet veel veranderen dus niet druk in maken!
:-) Wij volgen kort na jullie... SPANNEND! Ik kan nog de laatste 16 (!) dagen goed gebruiken om de laatste DIY dingen af te werken... toch wel lichtjes stress om dat af te krijgen nu wel... en ondertussen fulltime werken beginnen (zeker nu in vakantietijden) te wegen... maar geen nood, maandag en dinsdag daar voor gereserveerd (zaterdag vrijgezellen eerst :-) ) en als jullie trouwen duimen ook wij voor droog weer (op zijn minst) dan hebben wij onze 'schieting' :-) (allé, de buren 'organiseren' dat op ons terrein hehe, :-) )Genieten doen we met andere woorden VOLOP!
succes!
Hier ook nog 9 dagen:http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html?region=belgium&period=15daysmaxtempIk volg ook het weer op de voet
Wij duimen hier ook! Nog 9 dagen te gaan spannend ... . Voorzien jullie paraplu's?
bedankt allemaal voor de leuke reacties. Wij gaan zeker paraplu's voorzien, (wie weet regent het dan niet ;-)), weersvoorspellingen houden het jammer genoeg niet droog op onze mooie dag, maar we gaan het zeker niet aan ons hart laten komen... we moet genieten, regen of niet.... aan alle 13/04 bruidjes, geniet nog van de laatste dagen voorbereiding, van jullie dag en de dagen erna als getrouwde vrouw! groetjes
Weer viel heel goed mee vandaag e!!