Terug naar overzicht
Wij trouwen op 797. Ik ga pas in januari kijken voor een kleedje (heb al 2 afspraken vastliggen) omdat wij nog gaan verhuizen in december en omdat we nu al zoveel aan ons hoofd hebben. Maar als ik hier alle posts lees van de bruidjes die dolgelukkig zijn omdat ze eindelijk hun kleedje hebben en dat het zo leuk was om te passen, ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers... Groetjes,Vicky 797
Hallo,Ik heb ook net terug van het kiezen van een trouwjurk!!! De tweede jurk die ik aanhad, is het geworden!!!! Ik vind ze prachtig en ik ben dolgelukkig!!!Groetjes en hopelijk beleef je ook zoveel plezier bij het kiezen van je jurk!!!Lieke22/06/07
Dag WendyPlezant hé zo'n trouwkleed passen?Ik heb het mijne ook al... En vond het zo zalig al die verschillende kleedjes te passen, mooie, minder mooie en dat HET kleedje van je dromen...Veel succes nog met de voorbereidingen!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey hey,Je bent niet alleen naamgenote van mij, maar bent blijkbaar nog eens bezig met al dezelfde dingen als ik.Ik ben op 2 november gaan passen. Ik zag héél graag de collectie van Linea Raffaeli: bleek dat die kleedjes mij ab-so-luut niet pasten, ik was er gewoon lelijk mee!Uiteindelijk is het een kleed van Marylise geworden, echt een ongelooflijk mooi kleed, was precies voor mij gemaakt, maar toch wel eentje die ik er uit de boekskes zeker nooit ging uitgekozen hebben.En zo komt de grote dag stapje bij beetje dichterbij!!
hey wendy,nu ga je zeker lachen hahavoor ik de winkel inging, had ik gezegd tegen de persoon die bij mij was,, DAT kleed wordt het zeker NIET", (dat stond in de vitrine) en raadt nu eens welk kleed het geworden is....yep, DAT kleed haha
heyproficiat!!!Ik had ook altijd een Linea Raffaelli in gedachten en het is ook een Marylise geworden!!! Het zijn prachtige jurken als je ze aanhebt!!! en qua prijs vallen ze ook heel goed mee!!!groetjesnadia16/6/07