Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

8-11-2006 11:25:53
hoi iedereen, het eerste is al gebeurt, ik het mijn bruidsjurk joehoeeeee,

Nu hophophop naar het volgende

xxxjes wendyke
en nogmaals bedankt voor de zoveel goede tips die ik hier gekregen heb

wendy
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 587

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik8-11-2006 11:33:58

Wij trouwen op 797. Ik ga pas in januari kijken voor een kleedje (heb al 2 afspraken vastliggen) omdat wij nog gaan verhuizen in december en omdat we nu al zoveel aan ons hoofd hebben. Maar als ik hier alle posts lees van de bruidjes die dolgelukkig zijn omdat ze eindelijk hun kleedje hebben en dat het zo leuk was om te passen, ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers...

Groetjes,

Vicky 797

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik8-11-2006 16:29:05

Hallo,

Ik heb ook net terug van het kiezen van een trouwjurk!!! De tweede jurk die ik aanhad, is het geworden!!!! Ik vind ze prachtig en ik ben dolgelukkig!!!

Groetjes en hopelijk beleef je ook zoveel plezier bij het kiezen van je jurk!!!

Lieke

22/06/07

Veroniek

Meld misbruik10-11-2006 8:36:04

Dag Wendy

Plezant hé zo'n trouwkleed passen?

Ik heb het mijne ook al... En vond het zo zalig al die verschillende kleedjes te passen, mooie, minder mooie en dat HET kleedje van je dromen...

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Wendy

Meld misbruik13-11-2006 12:27:23

Hey hey,

Je bent niet alleen naamgenote van mij, maar bent blijkbaar nog eens bezig met al dezelfde dingen als ik.
Ik ben op 2 november gaan passen. Ik zag héél graag de collectie van Linea Raffaeli: bleek dat die kleedjes mij ab-so-luut niet pasten, ik was er gewoon lelijk mee!
Uiteindelijk is het een kleed van Marylise geworden, echt een ongelooflijk mooi kleed, was precies voor mij gemaakt, maar toch wel eentje die ik er uit de boekskes zeker nooit ging uitgekozen hebben.
En zo komt de grote dag stapje bij beetje dichterbij!!

wendy
11-8-2007
 Meld misbruik13-11-2006 20:34:07

hey wendy,

nu ga je zeker lachen haha
voor ik de winkel inging, had ik gezegd tegen de persoon die bij mij was,, DAT kleed wordt het zeker NIET", (dat stond in de vitrine) en raadt nu eens welk kleed het geworden is....yep, DAT kleed haha

nadia

Meld misbruik20-11-2006 10:57:30

hey

proficiat!!!

Ik had ook altijd een Linea Raffaelli in gedachten en het is ook een Marylise geworden!!! Het zijn prachtige jurken als je ze aanhebt!!! en qua prijs vallen ze ook heel goed mee!!!

groetjes
nadia
16/6/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...