TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
shanna
25-5-2013
|
3-4-2013 21:30:40
Volledig herkenbaar!
|
|
Ellemieke
|
3-4-2013 21:38:55
Virtuele knuffel!
|
|
krista
9-8-2013
|
3-4-2013 21:47:51
Hey Rebecca, Daarom zijn we er voor elkaar hè... Ik heb geluisterd (gelezen dus ;-)) en wil je een dikke knuffel geven, het komt wel allemaal in orde. Je bent er al lang en goed mee bezig om alles tot in de puntjes geregeld te hebben. Ik vind het echt jammer voor jou dat er 40 mensen hebben afgezegd, dat is wel echt veel he.... Wij hebben ook 125 gasten op de lijst staan, ik verwacht ook wel dat er afvallen maar ik tel toch zo'n 100 mensen die wel komen, wij trouwen dan ook in augustus en zullen er wel mensen op verlof zijn of zo... Maar is geen fijn gevoel, ik leef echt met je mee. Maar het zal wel een hele leuke dag worden met de mensen die echt mee willen vieren.. Trouwens daar heb je meer aan dan de mensen die daar met n lange lip de sfeer komen verpesten omdat ze liever in hunne luie zetel hangen, laat die daar maar in hangen dan :-D :-D.. Die weten niet wat ze missen. Af en toe eens diep in uit ademen (oh wat is het toch gemakkelijk om goede raad weg te geven ;-)), alles komt wel goed, je zal wel zien. Morgen is een nieuwe dag met nieuwe energie... Groetjes xx
|
|
Jessie
20-7-2013
|
3-4-2013 21:54:03
Rebecca toch... Mja, mannen zijn last-minute-diertjes he... Ik kan er mij hier ook soms echt enorm in opjagen hoe nonchalant hij in sommige dingen is... Nog 23 dagen seg... begint serieus te korten he! Ben superbenieuwd naar foto's van al je crea dingen, volgens mij gaat jullie huwelijk echt op alle mogelijke punten AF zijn, zoals jij je daar vol overgave in gestort hebt, ben stiekem jaloers op je! Waar blijf je die goeie ideetjes toch allemaal halen? Ik ben er ooit in geslaagd Death Valley te moeten overslaan omdat het net de week voor onze aankomst geregend had en de straat weggespoeld was... 't regent er anders misschien 3mm op een heel jaar! Just my luck :-p Nuja, tegen dat jullie er zijn, is die voorspelde hittegolf bezig :-) Zoals je zelf zegt, het komt wel allemaal goed. Maar ik begrijp je volkomen. Ik had vandaag ook zo'n complete "blèh" dag... Da's omdat we er zo mee bezig zijn he... Neem eens een "Rebecca dagje", wat tijd voor jezelf, even helemaal je hoofd kunnen leegmaken, niks "moeten" en doen waar je zin in hebt. Dikke dikke hoop-dat-hij-door-de-kabel-past-knuffel!!!
|
|
Kat
7-9-2013
|
3-4-2013 22:18:14
Hey! Herkenbaar allemaal ;-) Maar dat gaat allemaal in orde komen. En de afwezigen hebben ongelijk, weet je ineens wat je hebt aan die mensen. En Spanje, beter nu regen dan binnen drie weken! Daartegen is dat zeker allemaal opgedroogd, dan is het al mei, dus dat moét goed komen!!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
3-4-2013 22:36:26
Hey Rebecca, Meisje toch ... zet jezelf even "on hold". Je bent er al zooooo lang mee bezig. Ik denk dat je er echt even tussenuit moet, zoals Jessie schreef. Voor die spreuken ... check je privéberichtjes . Voor die regen....lieve Rebecca, als er nu iets is waar je je niet moet druk om maken, is het dat wel. Leg je erbij neer dat je er niets maar dan ook niets aan kan veranderen. Dus heeft het druk maken daarin helemaal geen zin. Anderzijds ... we zijn 3 april. jij vertrekt pas eind april/begin mei ... tegen dan kan het al helemaal omgekeerd zijn dat je zou gaan klagen van de hitte ;-) (oeps...ik merk net dat Jessie ook zoiets schreef - hahaha). En dat van die mensen die niet komen ... lieve meid, ik denk dat iedereen dat meemaakt. Voor ons is die dag EXTREEM belangrijk. Maar geen"familie-mens of vriend op aarde die dat snapt blijkbaar als ze zelf niet zo bezig zijn met de organisatie van JULLIE dag. Ik vrees dat dit ook weer iets is waar je je gewoon moet bij neerleggen. Trek je conclusies maar erger je daar nu niet in. Gisteren waren wij net 1 jaar "burgerlijk" getrouwd en we hadden het ook over de reactie van bepaalde mensen. Eigenlijk erg maar dergelijke reacties gaan we nooit vergeten. Maar anderzijds is de vriendschap met andere mensen zo veel beter geworden. Maar daar moet jij je nu niet mee bezig houden. Koester de leuke reacties en weet dat de mensen die aanwezig zullen zijn, er voor jullie zullen zijn. Je zal die andere niet missen ... geloof me! Dus nogmaals ... zeg foert en geniet van alle 87 die wel komen! Doe daar een flesje bubbels open, gewoon in aanloop naar ... adem ... geniet en GO GO Rebecca. Dikke knuffel en nog een hoop plezier!
|
|
lien
4-5-2013
|
3-4-2013 23:12:54
ja, ik begrijp dat je nu even in een dip zit !!
Er hebben inderdaad vrij veel mensen afgezegd, en dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Maar bedenk dat de mensen die er WEL zijn, er speciaal voor jullie zullen zijn en er samen met jullie een mooie dag van gaan maken.
kop op meid, alles komt goed ...
|
|
debora
18-7-2014
|
3-4-2013 23:18:26
Meid, jij bent er altijd voor iedereen, dus is het nu ook je volste recht om zelf is te klagen en te ventileren!!
Bij ons is het nog te ver weg om het te kunnen herkennen, daarom stuur ik je enkel een virtuele grote knuffel...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
Agnes
5-7-2013
|
4-4-2013 7:40:56
Jammer dat er zoveel mensen afgezegd hebben, maar probeer positief te blijven en te denken wie komt is welkom en wie niet wilt komen moet het maar weten... Je verwacht dat niet, maar er zijn altijd mensen die niet willen komen... Dat je prikkelbaar bent is normaal denk ik, het komt allemaal dichterbij en je wilt nog vanalles doen, maar alles komt wel goed . Hoe was je eerste pas zaterdag? Bij mij viel het reuzegoed mee, ik ben echt blij met mijn keuze... Dikke knuffel...
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
4-4-2013 8:51:23
Hey Rebecca Ik wens je veel goede moed voor de laatste loodjes. Eens de dag er is, zal je het allemaal vergeten zijn en volop genieten van al dat harde werk!! En die mannen... tja die zijn allemaal dezelfde vrees ik Kom op meid doe eens een dagje helemaal niets voor die trouw en maak je hoofd even leeg met alleen maar leuke, ontspannende dingen. Dan kan je er weer volop (en vlotter, beter, frisser) tegenaan dan ervoor. Ik spreek uit ervaring!
|
|
NANCY
20-4-2013
|
4-4-2013 10:19:19
Hey Rebecca,
Hier nog 16 dagen op de teller en stress is niet meer uit mijn leven te denken momenteel. Wij hadden 100 uitnodigingen de deur uitgestuurd en uiteindelijk zijn we maar met 51 personen. Ik laat het zeker niet aan mijn hart komen. Morgen heb ik afspraak in de feestzaal om verder af te spreken. Kop op meid! Ik begrijp héél goed wat je bedoelt! Maar zoals je zegt: alles komt goed!!
dikke knuffel!
|
|
Inge
21-6-2013
|
4-4-2013 11:00:28
Positief blijven denken Rebecca! Je gaat dat zien, tegen eind april gaat het zonnetje volop schijnen in Spanje en gaan jullie daar volop kunnen genieten .En dat er zoveel gasten afgezegd hebben, dat is ook niet leuk zeg! Maar je moet maar denken, als ze met van die flauwe excuses afkomen, dan zijn ze het niet waard om erbij te zijn op jullie grote dag. Kop op, het zijn de laatste loodjes voor jou
|
|
|
Ann
24-1-2014
|
4-4-2013 11:29:21
komaan meid, nog even door bijten!
dikke knuf Ann x
|
|
Mieke
27-4-2013
|
4-4-2013 11:54:00
hey datumgenootje, Eens diep ademhalen! Al kan ik me het goed inbeelden hoe je je voelt. We zijn er bijna en het is normaal om nu te stressen maar alles zal wel op zijn plaats vallen en het zal een onvergeetelijke leuke, romantische dag worden. Voor je huwelijksreis zou ik nog niet teveel doppen. Het is nog 24 dagen en tegen dan kan alle water en onweersbuien al lang verdwenen zijn. mocht het een troost zijn, wij hebben 150 uitnodigingen verzonden en er komen ook maar 110 personen naar ons avondfeest Ook voor onze receptie hebben er veel geannuleerd. En de redenen zijn hier ook niet altijd even verstaanbaar maar ja, zoals ze hierboven ook al zeggen. De personen die er wel bij zijn, daar zijn we super gelukkig mee. Probeer er nog van te genieten en een dikke knuffel. xx
|
|
Lynn
27-4-2013
|
4-4-2013 13:34:34
Dag datumgenootje,
Jouw ergernissen zijn zo herkenbaar! Ik heb momenten waarop ik denk dat ik blij zal zijn als het 27/4, gewoon om van al dat gedoe af te zijn :-)
1) Afzeggingen: Bij ons hebben er ook redelijk wat mensen afgezegd (tot nu toe 30 van de 160, maar dat aantal zal waarschijnlijk nog toenemen aangezien er een paar "het nog niet weten"). Bij sommige mensen is het volledig verstaanbaar dat ze er niet bij zullen zijn, maar bij anderen is het duidelijk een kwestie van geen moeite willen doen (en hun soms flauwe excuses maken het alleen maar erger). Ik heb me er ook al druk in gemaakt. Maar langs de andere kant moet je denken: wil je zo'n mensen op je trouw? Dan heb je misschien liever wat minder volk, maar wel mensen die oprecht interesse hebben in jullie. Met zo'n trouwfeest leer je sommige mensen pas echt kennen, op een goede of juist op een slechte manier, maar je weet dan ook ineens wat je er aan hebt...
2) Man-vrouw stress: Bij ons is het ook zo dat ik stress over wat er nog allemaal moet gebeuren en dat de bruidegom vindt dat er nog tijd genoeg. Maar wat mannen meestal niet inzien is dat de stress bij een vrouw vermindert naarmate er meer zaken geregeld zijn (bij mij is het althans zo dat de "to do" lijstjes door mijn kop spoken tot ze afgewerkt zijn) en dat het uitstelgedrag van de bruidegom ("we hebben toch nog tijd genoeg om dat te regelen") de bruid dus eigenlijk stress bezorgt. Ik heb dat op een rustig moment eens zo uitgelegd aan mijn toekomstige wederhelft en dat heeft toch een beetje geholpen :-)
3) De huwelijksreis: er kan de volgende weken nog zoveel veranderen. Wie weet is het eind april - begin mei wel een hittegolf in Spanje :-)
Ik weet zelf dat het gemakkelijker is dan gedaan, maar probeer toch om nog te genieten van de leuke kantjes van het wedding plannen.
Veel succes alvast, Lynn
|
|
Brigitte
|
4-4-2013 20:01:57
hé Rebecca ,
Maar meisje toch , het is echt begrijpelijk en normaal dat je u even wil uiten . Je bent zelf altijd zo lief om iedereen hier op de site te steunen en te helpen , daarom willen we jou ook een beetje steunen. Het is natuurlijk altijd leuker als al de genodigden zouden komen , maar bedenk dat de mensen die wel komen echt uit hun hart naar jullie komen , en wie niet komt weet niet wat ze missen . Wat je teksten betreft , neem er gewoon de beste voor jou uit en vraag je liefste of die tekst voor hem ok is ( eventueel verander je er een klein detail aan ) En wat het weer in Spanje betreft , wat er nu aan regen uitvalt , kan er niet meer uitvallen als jullie op huwelijksreis gaan , en je zal zien , na regen komt zonneschijn ! En je liefste zal waarschijnlijk ook een beetje zenuwachtig zijn , maar ze willen dat niet toegeven hé alles komt in orde , zeker weten. Geniet gewoon samen van jullie mooie dag !
|
|
Lynn
1-6-2013
|
4-4-2013 20:17:14
Meid Eerst eens goed in en uit ademen, vervolgens telefoon nemen en je getuige / beste vriendin bellen om een girls day out te plannen. Ga naar de sauna, ga wat shoppen, champagne drinken.. whatever maar zorg dat je effe kunt relaxen! Wat betreft je ventje, tja... ze zijn voor een reden het zwakker geslacht hé ;) Het is zoo herkenbaar, en spijtig genoeg moeten we ermee leren leven :-( Het feit dat je veel afzeggingen hebt, wel ik zou er mijn conclusies uit trekken, dat zijn geen vrienden.. En zoals er velen al hebben gezegd, beter een klein huwelijksfeest met de mensen die je graag ziet dan een groot feest met geen sfeer.. Dus kop op! Dikke knuffel !!!
|
|
Eline
20-7-2013
|
5-4-2013 13:36:25
Oei oei Rebecca, zo een dipje! Je komt er wel uit, daar ben ik zeker van. Je hebt al zoveel bruidjes hier goede raad gegeven, dat je er zeker en vast nu zelf ook wel uitgeraakt met onze goede raad Ik zou hier zoveel kunnen noteren, maar het is al allemaal gezegd door de overige dames... Lees het maar allemaal eens op je gemak! Ze hebben allemaal groot gelijk Wie niet komt naar je feest heeft ongelijk want wat ik er hier al allemaal over gelezen heb, zal het een fantastische dag worden. Geniet ervan met de mensen die wel moeite willen doen voor jullie en dan kan er niks verkeerd gaan! En wat Spanje betreft: je bent daar met de man van je dromen, in het allerslechtste geval kun je het vast wel romantisch en leuk maken in het hotel. Maar ik ben er zeker van dat het daar geen maand meer zal regenen. Zoal reeds geschreven is hierboven: wie weet is het tegen dan een hittegolf! Probeer nog wat te genieten van de voorbereidingen want vooraleer je het weet ben je reeds getrouwd Alvast een dikke knuffel en veel goede moed gewenst voor de resterende voorbereidingsdagen! Xxx
|
|
Joyce
11-5-2013
|
5-4-2013 18:54:12
Ja, nu komt het dichtbij en ook de trouwkriebels, in goede en minder goede zin komen nu opsteken... Wat wel normaal is denk ik. Alles wat hierboven al is neergeschreven klopt als een bus. Hopelijk kan je er je een beetje aan optrekken! Ik wil je in ieder geval nog een dikke steunende knuffel geven en goeie moed wensen voor de laatste voorbereidingsweken. You can do it!
x Joyce
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-4-2013 16:21:20
Dag lieverds allemaal Ik ben er heel even tussen uit geweest, even weg van alle voorbereidingen en stress, gewoon even terug “mama” en “liefie van” geweest en ik moet zeggen: het heeft deugd gedaan! Temeer veel deugd als ik hier terug komen piepen op het forum en zoveel lieve reacties lees!!
@Shanna: blij dat ik niet de enige met dit fenomeen ben! @Ellemieke: bedankt voor de knuffel – deze is virtueel tot hier geraakt! @Krista: het is inderdaad misschien gemakkelijk om een andere goede raad te geven maar toch bedankt dat je het wil doen! Je kan alvast ook op mijn steun rekenen bij eventuele bah-momentjes! @Jessie: jouw dikke knuf is nog net door de kabel geraakt, waar voor dank chica! Een lange verloving zorgt voor veel tijd om ideetjes te verzamelen maar ik had de uitwerking ervan en de bijhorende stress toch ferm onderschat! @Kat: bedankt meid – ik heb de sint daar in Spanje alvast een brief voor wat zon geschreven! @Patricia: hoe fijn om iets van jou hier te lezen en zo bahbah dat je nu juist zo’n depri bericht van mij moet lezen! Ik ben inderdaad al eeeeeuwen verloofd en soms weegt dat wel door maar met hernieuwde moed ben ik aan de laatste stappen begonnen. @Lien: afzeggers zijn inderdaad niet plezant, maar het kopke is ondertussen alweer in de lucht en ik kijk uit naar de mensen die wel komen! @Debora: heeeel lang geleden (hihi) stond ik waar jij nu staat, met nog heel wat dagen op die teller. Toen de meisjes me hier vertelden dat mijn dag er sneller zou komen dan ik dacht, zuchtte ik eens diep maar ze hebben gelijk, nog 18 dagen! Voor jou ook een dikke knuf, het is niet altijd makkelijk maar die bing aan onze zijde maakt het toch allemaal de moeite waard hé! @Agnes: ik had een heel goeie eerste pas! Het plaatje klopte en het kleedje moet nog wat ingelegd worden. Op 20 april neem ik het mee naar huis! Hoe ging het bij jou? @Vanessa: hihi, mannen, je kan ze soms es tuuuut maar we kunnen niet zonder he @Nancy: niet zo’n leuke situatie he als er zoveel afzeggen. Ik weet zeker dat ook bij jou het feest daarom niets zal afdoen van alle vuurwerk!! Vlotten bij jou de laatste zaken? @Inge: dankje, bestelling zon werd reeds verstuurd per express!! @Sandra: ik hoop inderdaad dat mijn wederhelft ook blij zal zijn als hij het eindresultaat ziet en ik hou jouw motto dan ook in ere: alles komt goed! @Ann: bedankt!! @Mieke: we zijn er bijna he, ik ga zooooo genieten als de dag er eindelijk zal zijn! @Lynn: bedankt voor je berichtje, ik hoop dat het voor jou ook een stralende dag wordt! @Brigitte: bedankt voor je lieve woorden! Shana heeft een gouden moeder met zo’n wijze raad! @Lynn: hihi, aangezien diamonds een beetje duur zijn, zijn bubbels inderdaad a girl’s best friend! Na een paar glaasjes valt alles minder zwaar! @Eline: bij slecht weer kunnen we inderdaad wat meer in het hotel vertoeven maar 14 dagen aan een stuk is wel van het goeie teveel lol! @Joyce: yes we can (en we zijn alweer volle bak bezig!)
Vwala, een hele boterham maar ik wou jullie één voor één toch bedanken! Dikke zoen Becca
|
|
krista
9-8-2013
|
|
|
kelly
13-7-2013
|
8-4-2013 16:33:12
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-4-2013 16:38:01
Hihi Kelly, bedankt voor de smakkerd! Hoe gaat het met jullie ondertussen? Was me dat efkes schrikken toen ik hier jouw bericht las - da's ook echt wel een bummer. Al kunnen oplossen?
|
|
kelly
13-7-2013
|
8-4-2013 16:51:37
Ja ja gelukkig, ik denk dat er hierboven toch iemand mij graag heeft want wij hebben nog een hele mooie zaal gevonden!!!! Maar ja, ben er toch effe ni goe van geweest ze!!!!!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-4-2013 9:01:15
JEEEEEEJ...Rebecca is back! :-) Ik tel volop mee af...wij hebben de week er voor de trouw van Tim zijn pa (2de keer dus dat hij trouwt...) dus ik weet als dat voorbij is (tkan niet snel genoeg voorbij zijn!!) dat het de week nadien aan jou is!!!!
groetjes!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|