Terug naar overzicht
hey candy,je bent van mijn streek dacht ik he?moet ik het eens vragen aan de persoon die mij kleedje maakt??mss wil zij je nog helpen.
ik ben van de haan. als je dat zou willen doen. bedankt
zal haar morgen bellen en vragen,ok? of mocht ik haar nog op fb vinden vanavond dan vraag ik het al.
thx cathy
hey candyze wil het doen voor je.ik bezorg je haar nr via pb
ok thx
ooo amai, das inderdaad echt schandalig seg!!! Ik duim mee dat het in orde komt met de naaister die Cathy kent x
gelukkig heb je snel iemand anders gevonden dankzij Cathy!duimen maar dat alles goed komt! sommige mensen kunnen je toch echt stress bezorgen, dat had ze toch wat eerder kn laten weten!veel beterschap met je knie,groetjes
Ik heb dat ook ooit meegemaakt. Gelukkig niet met mijn trouwkleed. Dat is inderdaad durven
Whaaaa!!! Ik zou ook razend zijn! Je trouwkleed is effectief één van de belangrijkste zaken dat je moet regelen op je trouw en zomaar in de steek worden gelaten :-(Gelukkig schiet dit forum to the rescue en heb je waarschijnlijk al een oplossing gevonden.Dikke knuffel meid!
bij huis paula in veurne maken ze ook enkel kleedjes op maat,mss kan je daar ook eens langsgaan?zeer lieve mensen...Veel succes en hoop dat alles goed komt voor je mooie dag!
hey dit vindt ik echt niet kunnen ze had je dat zekers wel vlugger kunnen zeggen dat je meer tijd had gelukkig zijn er hier super toffe mensen die onmiddellijk voor je in de bres springen dat vindt ik aan dit forum zo super en veel beterschap met je knie
wat?! Ik zou dat mens door de telefoon trekken denk ik! Wat een geluk dat de naaister van Cathy het wil doen!Oeh... amai, ik kook in jouw plaats!
Oei, dat is wel minder. Hopelijk komt het via Cathy in orde. Anders misschien toch gewoon in een bruidswinkel gaan kijken? Ze hebben daar zo veel keuze dat je waarschijnlijk wel iets naar jouw goesting vindt. Alleen niet te lang meer wachten!
Amai seg da's echt vreselijk om te horen! Wat fijn dat je via het forum hier zo snel geholpen bent! (hopelijk dan toch).