Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes augustus 2013

3-4-2013 22:17:21
Hey mede-bruidjes,

hoe staat het met de voorbereidingen bij jullie?
Want zou is willen weten of ik een beetje op schema zit ;-)

Chek:
* Droomkleed,
* Kostuum + schoenen van mijn hartje,
* Kleedjes van bruidsmeisjes,
* Kerk,
* Gemeentehuis,
* Ringen zijn gekozen (bestellen we pas in juni, man zei dat dat optijd was)
* Auto's,
* Fotograag,
* Uitnodigingen,
* Zaal,
* Dj,
* Getuigen,
* Liedjes voor kerk + openingsdans en dergelijke,
* Misboekje,
* Bedankingen,
* Enveloppendoos,
* Gastenboek,
* Cermonimeester.

Mijn kapsel komen ze deze maand proberen ;-)

Liefs
Ina

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 690

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik3-4-2013 22:26:19

hallo ina

meer dan goed zou ik zeggen want bij mij is da net hetzelfde :)
wij trouwen 3augustus
huwelijkskaars breek ik nu men kopke op , vind niet wat ik wil :(
en hier zit ik dan in men zetel met men probeerkapsel hihihi dus das ook al goe :)

nee volgens mij zit je goed op schema!

gr

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik3-4-2013 22:39:35

volgens zit je heel heel goed op schema amai... Ok bij mij... Kleed Lingerie Schoenen zijn gekocht maar niet overtuigd dus opnieuw aan hey zoeken Alles voor de bruidegom nu zaterdag (ga ik nu mee of niet?! Eerst mocht ik niet can hem... Nu nineens wel maar ik twijfel...kiezen voor zeker mijj smaak of verrassingseffect... Ringen liggen in de kluis Gemeente Getuigen Geen kerk Zaal Fotograaf... Alleen weet ik niet of het zo blijft... Blijkt nogal onbetrouwbaar te zijn en ben bang dt hij een paar dagen ervoor of zelfs dag zelf zal afbellen.. Traiteur Nog niet ok... Uitnodigingen.... Ventje wil dit op zich nemen en dat gaat zo traaaaaag...

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik3-4-2013 22:42:51

Ahja gastenboek en bedankjes en decoratie zit allemaal in mijn hoofd..; alleen blijft het daar precies bij... :-s

cindy
10-8-2013
 Meld misbruik6-4-2013 20:42:04

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik22-4-2013 9:39:03

Het loopt precies allemaal vlotjes, een zalig gevoel toch?! je loopt perfect op schema, vergeet af en toe niet te genieten want de grote dag zal snel daar zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...