Terug naar overzicht
hallo inameer dan goed zou ik zeggen want bij mij is da net hetzelfde :)wij trouwen 3augustushuwelijkskaars breek ik nu men kopke op , vind niet wat ik wil :(en hier zit ik dan in men zetel met men probeerkapsel hihihi dus das ook al goe :)nee volgens mij zit je goed op schema!gr
volgens zit je heel heel goed op schema amai... Ok bij mij... Kleed Lingerie Schoenen zijn gekocht maar niet overtuigd dus opnieuw aan hey zoeken Alles voor de bruidegom nu zaterdag (ga ik nu mee of niet?! Eerst mocht ik niet can hem... Nu nineens wel maar ik twijfel...kiezen voor zeker mijj smaak of verrassingseffect... Ringen liggen in de kluis Gemeente Getuigen Geen kerk Zaal Fotograaf... Alleen weet ik niet of het zo blijft... Blijkt nogal onbetrouwbaar te zijn en ben bang dt hij een paar dagen ervoor of zelfs dag zelf zal afbellen.. Traiteur Nog niet ok... Uitnodigingen.... Ventje wil dit op zich nemen en dat gaat zo traaaaaag...
Ahja gastenboek en bedankjes en decoratie zit allemaal in mijn hoofd..; alleen blijft het daar precies bij... :-s
Het loopt precies allemaal vlotjes, een zalig gevoel toch?! je loopt perfect op schema, vergeet af en toe niet te genieten want de grote dag zal snel daar zijn.