Terug naar overzicht
Ik mis hier een knopje 'vind ik leuk'
ik ook xxx
wauuuuwww!!!ik was al blij dat er 300 stond...en nu maar verder aftellen naar jullie droomdag!succes! x
inderdaad, zo'n knopje zouden we hier nog moeten hebben ! Hiehaa Kelly, ook voor jou eh!Uitnodigingen ook aant uitdelen? Of ver sta je met de rest?
Hier ook super content met de 99 ! De eerste uitnodigingen werden ook al uitgedeeld bij ons, kan niet meer wachten om de rest ook te gaan afgeven..
Hier ook!!! Nu nog 99dagen en 1uur en 43min :p.Dit weekend ook onze eerste uitnodigingen uitgedeeld, en dit weekend nog een paar posten te doen. Zalig he al die reacties. 'k Ben nu al volop aan het genieten.Enjoy ladies! :)
ik zit aan men 98.0.44.56,55,54,53,52 :-))
gisteren de grootouders gedaan, we hebben nog maar 1 paar grootouders meer, en ik zag lichtjes een vochtige traan bij de grootvader, zijn oogskes werden vochtig ...zo schattig, en de bomma, die had alleen maar oog voor ons kaartje zo lief om te zien, zijn zo'n schatjes!!
Ooooohhh, zo schattig kelly!
Euh, hier was het paniek, uitnodigingen liggen klaar maar we zijn op zoek naar een nieuwe feestlocatie!!!!!!!AAAAAAHHHHH!!
Waaaatttttt????
yep
Hoeda?????
ohnee, dat ook nog!!inderdaad, je had uw uitnodigingen al klaar, en nu ?