Terug naar overzicht
Ik ben ook met een paar vriendinnen gaan kijken naar die film :)Twas idd een zeer mooie film, wel een raar verhaal als je zelf net op het punt staat om te trouwen :D Haha
Ik heb hem ook gezien ;-) vond het echt een hilarische film met inderdaad veel clichés...maar het kan niet altijd en overal rozengeur en manenschijn zijn é...vandaar 'in goede en kwade dagen' en volmondig 'I DO' zeggen ;-)!groetjes!
hahaha ik zal maar niet gaan kijken zeker :-)
Allez nu verklap je de film al! En er zal altijd wel iets zijn waar je u een beetje aan stoort bij je partner, daarvoor hoef je niet naar de film. Maar dat wil ook niet zeggen dat je er dan met iemand anders van door zal gaan als de kans zich voordoet. Je weet waarom je voor elkaar kiest en in slechtere tijden moet je daar vooral aan denken.
Ha zo toevallig! Ik ben gisteren ook met een paar vriendinnen naar Ladies at the Movies geweest en die film gezien. Het was inderdaad een grappige film maar op sommige momenten vond ik het er wel beetje er over. Er zijn af en toe wel kleine dingetjes die mijn verloofde doet of zegt, waar ik eens met mijn ogen van moet rollen of waar ik eens diep van moet zuchten. Maarja dat is menselijk zeker. Zolang het bij die kleine dingen blijft, zitten we wel goed denk ik. =)
Hehe Nathalie, het is eigenlijk van de eerste 10 minuten dat de film begint dat je weet dat het zo zal eindigen hoor :-) Maar het verhaal ertussen is wel grappig.Inderdaad: Op je huwelijk zeg je "in goede en kwade tijden". Ik had zo de laatste jaren in onze kennissenkring soms echt de indruk dat er vlug gescheiden werd omwille van de banaalste dingen.En in mijn "jonge" jaren heb ik het ook nog uitgemaakt met vriendjes omdat ik een crush had op een ander. Maar die had ook zijn gebreken hoor :DIk weet alleen dat ik nu "de ware" heb en er volop voor zal gaan. Jiha!