Terug naar overzicht
stuur maar door, naar vanloock_kelly@hotmail.comje kan via Word omzetten in PDF en dan afdrukken als boekjeje hebt het gewoon doorlopend in Word gemaakt?
Hallo,Het is doorgestuurd!Het zou ontzettend lief zijn als je ons kan helpen...Groetjes
antwoord terug op weg naar jou :-)
@Kelly - echt???? ik wil dat ook :-) mag ik ook eens sturen aub?
tuurlijk! en als er nog bruidjes zijn, vraag maar af! ik heb een doc aangemaakt met daarin uitgeschreven hoe je dit makkelijk kan doen ...mss kan het jullie helpen?Kellyx
Kelly, als je het document naar ons stuurt, dan plaatsen wij het op de server en kan iedereen het downloaden van de website. Ons mailadres is mail-apestaartje-wijtrouwen.com
Kelly is FANTASTISCH!!!!Groetjes
idd Kelly is super!!! ze heeft het voor mij gedaan en daarna de handleiding doorgestuurd!! Super handig! Merci - kging er anders uren aangezeten hebben denk ik :-)
Wauw, Kelly! Dat mag je naar mij ook sturen als je wil, want ben er momenteel ook mee aan het prutsen...
onderweg!!@Redactie: hopelijk alles leesbaar, want ik heb er ook enkele afbeeldingen met voorbeelden in gestoken.
Je kan het document van Kelly hier downloaden: www.wijtrouwen.com/download/misboekje_printen.pdf
Super! Dankjewel Kelly!!!
echt super, hier ga ik als ik ooit eens begonnen ben aan mijn misboekje zeker gebruik van maken.
Bedankt Kelly!
Hier ook hoor super super super bedankt echt waar zou niet weten wat ik zonder de hulp van de medebruidjes zou doen.