Terug naar overzicht
Hoi Loth,Ons trouwfeest vorig jaar is doorgegaan in Stiemerheide en hebben nog geen seconde spijt van gehad. Alles was dik in orde! Heel lekker eten, goede & vriendelijke service, alles verloopt heel professioneel. De reacties waren heel positief. Iedereen was vol lof over het lekkere eten en de vriendelijke service. De bruidssuite is mooi meegenomen. Echt fijn dat je daar kan overnachten, met champagne-ontbijt (zeker als je weet dat mijn nichten en neven ons huisje op stelten hadden gezet). Mijn schoonouders blijven er nu nog regelmatig een weekendje logeren. En ook wij stoppen er af en toe om een heerlijk hapje te eten. Volgens mij hebben jullie een goede keuze gemaakt. Je moet je nergens zorgen om maken hoor. Alles wordt netjes verzorgd en ze vragen ook je mening. Het proefdineren is ook een leuke ervaring, en vooral lekker!Groetjes en veel succes met je voorbereidingen.An 13-08-05
Dag An,bedankt voor je reactie!Het klinkt allemaal heel positief! Hopelijk krijgen wij volgende zomer net zo'n leuk en geslaagd feest als jullie. Bedankt voor de geruststellende reactie!Groetjes,Loth