TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
krista
9-8-2013
|
5-4-2013 5:32:09
Hey Caro, Oh, dit is echt geen leuk gevoel... Ik kan je helemaal volgen. Maar je hebt wel nog 4 maanden. Dus als ze hun best een beetje doen moet jou kleed ruim op tijd terug toe komen.. Ik hoop voor jou dat dit zo snel mogelijk is want ik kan me voorstellen dat jij nu op de tippen van je tenen loopt, en hoopt dat ze deze keer wel de juiste kleur bestellen of leveren. :-S. Hebben ze je in de winkel niet gezegd hoelang het duurt voordat je kleed er terug is? Dikke knuffel en hou ons op de hoogte he ;-)
|
|
Brigitte
|
5-4-2013 6:56:50
Caro , Het is niet tof dat dit je overkomt Maar goed dat je er op stond dat je een nieuw kleed wou en niet het pasmodel Volledig terecht , tenslotte is het niet u fout , maar die van hen Goede raad , volg dit van kortbij op , want meestal is het toch 6 maand voor u kleedje in de winkel is , ik bedoel maar, ze zeggen nu wel dat ze een ander besteld hebben , maar let er goed op dat ze je inderdaad niet het pasmodel in je schoenen proberen te schuiven Eventueel bel jezelf naar de fabrikant om dit mee op te volgen Trek het je niet aan dat je de moeilijke klant ben in hun ogen , tenslotte kost een trouwkleedje handen vol geld , en ik zou ook niet de volle prijs betalen voor een kleedje dat al door vele toekomstige bruidjes doorgepast zijn Het komt wel goed , gewoon alert zijn en alles goed mee opvolgen !
|
|
Ann
24-1-2014
|
5-4-2013 9:17:15
niet leuk!!!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
5-4-2013 9:35:56
Inderdaad! Goed dat je op je strepen stond! Zo jammer, je kijkt daar zo naar uit en dan blijkt dat ze een grove fout gemaakt hebben! Qua levertijd ook niet te veel panikeren. Hangt natuurlijk wel af van het merk, maar tegen mij hadden ze ook gezegd dat het zeker pas in april zou toekomen, ten vroegste. En toen ik met mijn mama in dezelfde winkel was om een suitekleedje te zoeken, begin februari, was het mijne er al... Ze zeggen dat denk ik vooral om je een beetje te dwingen snel te beslissen...
|
|
Anneleen
14-8-2014
|
5-4-2013 10:00:03
OMG helemaal niet leuk! Ik heb het mijne in 2011 gekozen, 2012 besteld en januari 2013 mijn eigen kleed gaan passen om in 2014 te trouwen :D Ben zo eentje die graag voldoende tijd heeft voor alles en was pas ook helemaal gerust als ik zag dat het kleed volledig was zoals ik het had gekozen.
Ik zou het idd. ook goed op de voet volgen!
|
|
Agnes
5-7-2013
|
5-4-2013 12:15:14
Oei... Helemaal niet leuk. Je hebt gelijk dat ze een nieuw kleedje in de juiste kleur moeten bestellen, het is hun fout niet die van jou! Het zal er nog wel op tijd zijn he...
|
|
Caro
2-8-2013
|
30-6-2013 22:59:41
Gelukkig is ondertussen alles reeds opgelost!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|