TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
10-8-2013
|
5-4-2013 9:12:09
Hej Jasmijn, Wij trouwen ook in augustus en ik zelf heb ook wel twee kleedjes voorzien, vermits het vorig jaar rond 10 aug een hitte golf was :-) maar wij trouwen op twee aparte dagen dus het korte kleedje doet al dienst op de dag van onze gemeentelijke trouw.
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
5-4-2013 9:13:55
Ik vind dit dan persoonlijk zo jammer.... Maar dat is persoonlijk eh :-) Ik kan het wel begrijpen. Maar ik betaal zoveel geld voor dat kleed en je kan dat maar 1 keer in je leven aandoen. Dus dan zou ik het graag de hele dag aan doen :-)
|
|
Marieke
18-5-2013
|
5-4-2013 9:15:10
Hey Jasmijn Ik zou nooit een andere jurk willen aandoen s avonds. Droom al mijn hele leven van trouwen in zo een echte trouwjurk dat ik hem niet uitdoe tot het feest voorbij is :) Maar ik ken wel mensen die het wel doen. Jij moet doen waar je je 't beste bij voelt. Dat is voor iedereen anders. Dus als jij voor het zekerste een tweede jurk wil dan moet je dat vooral doen. Het is jouw dag, alles kan, alles mag :)
|
|
Jasmijn
24-8-2018
|
5-4-2013 9:25:01
Hey, Ik dacht ook steeds van ik trouw maar 1 keer en dus wil ik mn kleed niet uitdoen voor ik naar bed ga... Maar jah als het dan 30graden is en ik moet een ganse tijd achter mn 2 dochters aan die dan net geen 2jaar en bijna 7jaar zijn dan begint dat 2de (kortere) kleed toch heel aanlokkelijk te lijken :D ... Ik ga er nog even over nadenken. Miss eens wat modelletjes passen bij mn volgende pas in de winkel miss dat ik nog mn korte droomjurk ook vind :D... of eens zien of ik echt geen onderrok kan dragen onder mn kleed dan plakt -het al niet zo hard tegen mijn benen hé... Pfffh iedere keer als ik denk dat ik er bijna door ben dan is er zo wel iets nieuw waarover ik twijfel ... :D bedankt voor jullie advies
|
|
Jessie
20-7-2013
|
5-4-2013 9:32:54
Hihi, ik ben gisteren ook gaan passen en toch ook nog maar een onderrok bij gekocht... heel wat luchtiger aan de beentjes :p Inderdaad, met al die lagen wordt het daar snel een saunake he :)
|
|
Jasmijn
24-8-2018
|
5-4-2013 9:48:58
Ja het probleem is dat ik mn kleed in een klein winkeltje heb gekocht (cachet in antwerpen) en ze had maar 1 soort onderrok binnen, en als ze er een andere moet bestellen moet ik deze zeker kopen, ook als het geen zicht is. en deze was veel te breed mn kleed is zeker niet smal maar het ging er niet over... en nu had ik gelezen dat je onderrokken kan huren bij La Tiara maar vind het precies wat arrogant om met een kleed dat ik elders heb gekocht daar langs te gaan en een onderrok de gaan halen...
|
|
Anneleen
14-8-2014
|
5-4-2013 9:56:42
Bij onze trouwwinkel was een onderrok een must .. zelf geen optie :-) en het zit zalig! Wij trouwen augustus 2014 en warm of niet ... ik draag enkel mijn kleed :D
|
|
Michèle
24-8-2013
|
5-4-2013 15:29:21
Ik draag ook enkel mijn kleed...maar het is een kort dus ik heb dat probleem niet :)
|
|
Bea
6-7-2013
|
5-4-2013 16:39:15
Ik zou me niets aantrekken van waar je je kleed gekocht hebt. Bel desnoods eens eerst of ze dat een probleem vinden. Geld is geld dus ze hebben de keuze: aan je verdienen of niet. Misschien vind je nog ergens een 2 de hands onderrok?
|
|
sahine
31-8-2013
|
5-4-2013 16:39:56
Ik heb ook vele lagen tule , en dat zit niet altijd even gemakkelijk. Ik kan mij voorstellen als het warm is dat het een sauna wordt daaronder. Dus heb ik er ook een onderrok bij genomen. Voor het stappen alleen al is het veel gemakkelijk en dus ook luchtiger. Wie mooi wil zijn moet afzien denk ik dan :)
|
|
Delphine
14-9-2013
|
5-4-2013 16:46:49
Ik heb ook een wit kort kleedje bijgekocht om een iets specialere openingsdans te kunnen doen, ik weet nog niet of ik daarna mijn lang kleed terug aandoen, zal van de temperatuur afhangen, denk ik. :)
|
|
Lieve
17-5-2013
|
5-4-2013 17:11:00
Ik zou voor één kleed gaan, al wordt het warm... No pain, no gain, zo gaat dat bij vrouwen, hè. Het is al maar één dag en geef toe, de kans dat het hier een hittegolf wordt, is vrij beperkt. Als zo'n onderrok inderdaad wat luchtiger is, is dat natuurlijk een goed idee. Bij ons is de wettelijke trouw op vrijdag en het feest op zaterdag (geen kerk) en ik draag op beide dagen mijn trouwkleed. Daar kijk ik ook al keihard naar uit. Dan is het toch al niet voor maar één dag. En de wettelijke trouw is in het Gravensteen, dus het is te jammer om dan niet mijn sprookjesjurk aan te hebben als ik in een kasteel trouw. En nog zal ik achteraf spijt hebben dat ik die prachtjurk "maar" twee dagen gedragen heb...
|
|
Jasmijn
24-8-2018
|
6-4-2013 11:33:44
Kan je trouwen in het gravensteen?
|
|
hanne
3-9-2011
|
6-4-2013 13:09:18
Ik had in tegenstelling tot de meeste dames wel 2 kleedjes. 1 kort dat ik gedragen had op onze wettelijke trouw in februari en een lang voor het feest in september. Aangezien wij getrouwd zijn op de warmste dag van het jaar, was ik super content dat ik een kort kleedje mee had. Ik werd niet goed van de warmte en wilde vooral goed kunnen dansen :-) je gevoel volgen dus en eventueel gewoon iets meenemen en dan zie je wel?
Groetjes,
Hanne
|
|
Lieve
17-5-2013
|
7-4-2013 13:40:34
@Jasmijn: sinds 2010 kun je in plaats van in het stadhuis van Gent trouwen in het Gravensteen. Er kan wel maar één koppel per week trouwen (enkel op vrijdag) en het is wel wat prijziger. Maar aangezien wij geen enkele andere dienst of ceremonie hebben, vonden we wel dat het wat specialer mocht. Omdat je de enige bent, is het wel geen 'bandwerk' zoals in het stadhuis en de ceremonie duurt een halfuur. Erna kun je de zaal nog zo'n 45 minuten gebruiken voor een minireceptie, zelf voor te zorgen. Let wel, het is vechten om die ene plek per week te kunnen bemachtigen!
|
|
betty
21-6-2013
|
8-4-2013 12:06:26
Als je verloofde zegt koopt een tweede kleed,zou ik een kopen . De mijne zegt dat niet ze. Je kan dan de dag zelf nog altijd zien. Mss moet je maken dat je het daarna nog kan dragen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|