Terug naar overzicht
Ik heb mijn slipje niet aangehad, mijn BH wel. Ik wil ook liever een nieuw slipje op mijn trouwdag. Voor mijn kleed was dat niet noodzakelijk, omdat je dat toch niet ziet. Voor sommige jurken is het misschien wel noodzakelijk (iets aanpassends ofzo).
Hallo Nathalie,neen het slipje heb ik nooit aangedaan tijdens het passen van mijn trouwkleed.Geniet van je 1e pas :)groetjes!
Bij die pas is het vooral je beha die van belang is, niet het slipje. Daar zullen ze dus wel geen problemen van maken.Tenzij je kleed op de rug superlaag is uitgesneden of zo (zou al heel laag moeten zijn), maar dan nog kun je een slipje met ongeveer dezelfde vorm aandoen, hè.No worries, komt wel goed! Enneuh... enjoy!! :-)
Oooh spannend! BH is wel belangrijk en schoenen ook.Laat de rest van je lingerie maar gewoon thuis. Ik bewaar dat ook voor de trouwdag :)Veel plezier!
Ik had ook enkel BH aan hoor met 1ste en 2de pas ;-)Schoenen zijn ook belangrijk (lengte van je kleed wordt hier op aangepast) en eventueel juwelen...succes!groetjes
Ik denk dat het slipje inderdaad niet zo belangrijk is bij het passen van uw kleed, ik heb het wel gedaan maar ik woon dan ook slechts op een 5-tal minuten van de bruidswinkel dus dat was even aandoen en dan weer uit en ik heb er een klein inlegkruisje ingelegd. :) Maar anders zou ik gewoon een andere witte slip dat je al hebt dragen ofzo.
Het slipje heb ik niet aangehad tijdens mijn eerste pas,ga het aandoen alleen voor de trouw.Bh moet je wel aandoen,dat moest ik toch doen,veel succes
ik heb ook mijn slipje niet aangehad, ik had zelfs een zwarte onderbroek aan :-)
Ik had mijn "trouwslipje" ook niet aan. Vooral de BH is belangrijk om de bovenkant van je kleed op aan te passen. En de schoenen voor de lengte van het kleed.En voor de rest: genieten genieten genieten! Jezelf zien in zo'n kleed vond ik toch weer een speciaal moment :-)