Terug naar overzicht
Wij hadden ook teveel witte bladzijden,ik heb de bladschikking dan zo aangepast dat ik een extra gevuld blad had. Succes
Je moet proberen altijd een veelvoud van 4 te hebben met je bladzijden. Als dit al goed was, kun je eventueel nog bijvullen met foto's of gedichtjes of extra ruimtes tussen de teksten :-). Veel succes! Groetjes
inderdaad, ev. een stukje tekst, naar een andere bladzijde brengen, of een nieuwe stukje tekst die tegen ergens onderaan het blad begint, op een nieuwe zetten ... die lege plekken zou je dan ev. kunnen invullen ofwel met een foto ofwel met een symbool, van bv kaars, ringen, ...Kellyx
hopelijk lukt het zo, anders wil ik wel eens kijken naar je misboekje, om te verdelen, laat je me iets weten? mag via hier zijn maar ook via mail... je ziet maar!Kelly
We hebben de teksten al nieuwe lay-out gegeven maar dat haalt niks uit. Mijn vriend wou graag de teksten van de liedjes in het boekje zetten, maar ik wil liever wat Kelly voorstelde, foto's van onszelf of hier en daar symbolen erin zetten. Nog even discussie wat het nu gaan worden, maar we komen er wel uit. Gelukkig hebben we daar nog even tijd mee :-)Mercikes alvast he dames!
Het probleem is opgelost!Ik heb er net de liedjesteksten bijgezet (liefje content ), hier en daar staan foto's van ons in het boekje (ikke content ) en ook heb ik het lettertype iets groter gezet. Op die manier komen we aan een veelvoud van 4 (mercikes voor de tip Charlotte!)Dus joepie!!! Onze viering en het boekje is helemaal af
Ik heb ook één wit blad achteraan... Maar dat stoort mij niet echt :)Zorg er gewoon voor dat je desnoods tussen ieder onderdeel nog wat extra plaats laat. Eén over hebben is niet zo erg als twee :)
Oh, het is blijkbaar al opgelost! Zoveel te beter!!! :)
woehoe! goed gedaan meid!!!