Nu Online
Momenteel zijn er 497 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Site/blog

6-4-2013 8:55:55
Hallo allemaal,
Hebben jullie een site of blog waar je je belevenissen rond jullie huwelijk op zetten?

Lijkt me wel een leuk idee...

en mag ik dan ook eens een voorbeeldje zien van iemand?
En wat raden jullie aan? Site of blog?

alvast bedankt!
x Ann

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 983

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-4-2013 10:05:08

Hoi Ann,

wij hebben er nog geen, maar hebben het er gisteren wel over gehad!

Omdat mijn aanstaande als job webdeveloper is (maakt dus de programmering voor websites), wilde hij daar natuurlijk iets mee doen.

Ons idee is nu om, in plaats van uitnodigingen, save the date-kaartjes te sturen met daarop de datum en de link naar een website (die mijn aanstaande dus nog gaat maken) met daarbij ook een 'startdatum'. (vb. vanaf 1 juli vinden jullie alle info terug op ...)
Voor onze 'suite' zorgen we dan voor aparte savethedatekaartjes met daarop extra de vermelding dat ze zich zeker vrij moeten houden vanaf een bepaald uur, omdat we ze er graag de hele dag bij hebben.

tot die datum gaan we er wel een afteller opzetten (zoals hier op het forum) en vanaf die datum komt onze uitnodiging erop.
Ook een gastenboek waarin mensen kunnen laten weten of ze komen of niet, welke nummers ze zeker op onze trouwfuif willen, enz..

Op 1 juli gaan we iedereen dan nog eens een mail sturen om eraan te herinneren!

Dit werkt natuurlijk alleen als je zeker bent dat iedereen in je familie internet heeft en ermee kan werken! bij ons is de enige die het niet kan de oma van mijn aanstaande, maar daar gaan we het haar laten zien :-)

we hebben tot nu toe dus alleen nog maar een brainstorm gedaan... Maar gaan dus voor een site, omdat dit is wat mijn aanstaande doet :-) anders lijkt een blog me gemakkelijker!

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik6-4-2013 10:21:08

kei tof!

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik6-4-2013 11:34:41

Hey!

Wij zijn er ook mee bezig :-) Maar er is nog veel werk aan.
We willen hem lanceren 23mei dit jaar. Exact een jaar voor ons huwelijk dus.

We zouden er een echte website van maken, maar wel een tabblad "nieuws" toevoegen zodat het ook een beetje een blog is. De andere tabbladen zullen "nuttige info" over de locatie en het uur enzo zijn, "weetjes" over hoe we elkaar leerden kennen, "VIP's" dus onze getuigen en ouders,....

Wel willen wij niet dat zomaar iedereen onze site kan zien, dus gaan we een registration form maken wanneer de website opent zodat iedereen met een login en paswoord binnen moet. We gaan daarop ook adresgegevens vragen zodat we die al hebben als we de uitnodigingen met de post gaan sturen ;-)

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik6-4-2013 11:48:57

Hoi Tamara, da s ook wel een goed idee... bedankt!
al enig idee via "wat" jullie die gaan opmaken?
groetjes Ann

Roeland

Meld misbruik6-4-2013 13:30:18

Een voorbeeldje gemaakt door één van "mijn" trouwkoppels onlangs:

Succes ermee!
Roeland

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik6-4-2013 17:04:57

Hey Ann,

Mijn vriend is ook professioneel bezig met internet ed, dus hij trekt het zich allemaal aan. Wij hebben een domein gekocht, maar er bestaan ook verschillende gratis domeinen denk ik als je eens googlet. En voor de hosting kan mijn vriend zelf zorgen.

De lay-out hebben we via wordpress.org gedaan. Zeer net en clean. En dit is gratis te downloaden!

Groetjes!

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik7-4-2013 11:48:23

merciekes!!!

Wouter
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 16:02:26

Hey,

Dit is onze trouwwebsite: www.magaliaenwouter.be
Neem gerust een kijkje.

En moest je der zelf ook zo eentje willen, let me know, dan stuur ik je de gegevens van de webmaster door!

Groetjes

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik8-4-2013 19:03:31

Dag Wouter,

Mag ik vragen hoeveel het kost om zo'n leuke site in elkaar te boksen?

Bedankt :)
Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...