Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En hup hij is vertrokken op vrijgezelle

6-4-2013 11:25:29
Zonet mijn verloofde uitgezwaaid die op vrijgezelle vertrokken is. Wat zou ik vandaag graag een vlieg zijn
Nog enkele weken geduld en het is mijn beurt

Bruidje2013
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 675

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik6-4-2013 11:49:07

Spannend! Maar wel leuk voor hem :-)
Wij gaan die van ons in hetzelfde weekend doen zodanig dat een van ons twee niet thuis moet zitten 'piekeren'.
En het is ook gemakkelijk omdat wij veel koppels in onze vriendengroep hebben waarvan de man met hem meegaat en de vrouw met mij.

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik6-4-2013 14:28:36

haha, ik denk dat ik die dag ook ontzettend graag een vliegje zou zijn!

ik vrees dat we nooit echt zullen weten hoe die vrijgezelllen in zijn gang zijn / zullen gaan :)
denk aan de jouwe binnen enkele weken ;) dan ben jij op trot ! :)

klara
25-5-2013
 Meld misbruik6-4-2013 14:42:49

de mijne is deze ochtend ook op vrijgezellen vertrokken!

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik6-4-2013 21:11:20

Die van mij is deze morgen ook vertrokken. Via vriendinnen weet ik zijn dagschema, ongelofelijk sjiek. Ik zit vanavond ook alleen thuis ( mijn vrijgezellen komt deze maand eraan) maar ben zo content voor hem, heb geen reden om te piekeren.

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 7:26:13

Piekeren doe/deed ik ook niet. Ik ben ook een avondje weggegaan met een vriendin. veva, dat is bij ons ook zo, maar zij verkozen verschillende dagen. Dat is voor mij ook goed. Elk 'zijn' dag. En met de hondzou dat ook niet praktisch zijn moesten we samen weg zijn. Nog enkele uurtjes en hij is terug thuis :-D

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 15:39:44

Wij hadden onze vrijgezellen op 30 maart (allebei op dezelfde dag, heel toevallig eigenlijk). Die van mij stond eerst vast, omdat een vriendin van mij uit Londen afkwam dat weekend. Mijn vriend zijn vrienden vonden dat blijkbaar ook de beste datum. Wij hebben ons allebei enorm goed geamuseerd! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...