Terug naar overzicht
Spannend! Maar wel leuk voor hem :-)Wij gaan die van ons in hetzelfde weekend doen zodanig dat een van ons twee niet thuis moet zitten 'piekeren'.En het is ook gemakkelijk omdat wij veel koppels in onze vriendengroep hebben waarvan de man met hem meegaat en de vrouw met mij.
haha, ik denk dat ik die dag ook ontzettend graag een vliegje zou zijn! ik vrees dat we nooit echt zullen weten hoe die vrijgezelllen in zijn gang zijn / zullen gaan :)denk aan de jouwe binnen enkele weken ;) dan ben jij op trot ! :)
de mijne is deze ochtend ook op vrijgezellen vertrokken!
Die van mij is deze morgen ook vertrokken. Via vriendinnen weet ik zijn dagschema, ongelofelijk sjiek. Ik zit vanavond ook alleen thuis ( mijn vrijgezellen komt deze maand eraan) maar ben zo content voor hem, heb geen reden om te piekeren.
Piekeren doe/deed ik ook niet. Ik ben ook een avondje weggegaan met een vriendin. veva, dat is bij ons ook zo, maar zij verkozen verschillende dagen. Dat is voor mij ook goed. Elk 'zijn' dag. En met de hondzou dat ook niet praktisch zijn moesten we samen weg zijn. Nog enkele uurtjes en hij is terug thuis :-D
Wij hadden onze vrijgezellen op 30 maart (allebei op dezelfde dag, heel toevallig eigenlijk). Die van mij stond eerst vast, omdat een vriendin van mij uit Londen afkwam dat weekend. Mijn vriend zijn vrienden vonden dat blijkbaar ook de beste datum. Wij hebben ons allebei enorm goed geamuseerd! :)