Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zilveren juwelen : waar kan ik deze verkopen

6-4-2013 14:26:48
Hallo allemaal,
ik heb net mijn juwelenschuifje eens opgekuist en zie dat ik toch nog een aantal ringen in zilver heb liggen van toen ik een klein meisje was. Nu zou ik deze graag verkopen en het geld daarvoor gebruiken voor mijn bruidsjuwelen, maar ik heb helemaal geen idee waar ik dit of hoe ik dit kan verkopen.
Hebben jullie een idee?
Heel erg bedankt !
groetjes,
Kathleen

Kathleen
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 671

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik6-4-2013 15:00:52

Hoi,

Wij hebben oud goud verkocht en konden er onze ringen mee kopen.
Wij hadden toen ook wat oud zilver mee, maar dit is spijtig genoeg bijna niks waard.
Ik vrees dat je er geen nieuwe trouwringen zal kunnen mee kopen.
Voor zilver specifiek weet ik niet of er specifieke zaken zijn om dat op te kopen.
Wij verkochten het bij buddy's gold, er zijn ook heel wat juweliers die dit doen!

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-4-2013 21:47:35

Ik denk ook dat je deze bij de juwelier kan verkopen....

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-4-2013 21:58:11

Onze juweelontwerpster had agentor in de lange herentalsstraat in Antwerpen aangeraden. Als dat niet in de buurt is kan je het laten schatten bij een aantal juweliers maar hap niet direct toe en vraag het bij een aantal, want er zitten wel bedriegers tussen. Zilver is inderdaad niet zoveel waard als goud. Als je ergens nog bestek hebt is zilver wel interessant omdat natuurlijk dat gewicht hoger is. Op internet vind je wel de dagprijs en dat is een extra controle (weeg je zilver ook eerst zelf dan heb je toch een idee).

Tino

Meld misbruik16-5-2013 10:02:24

Beste Kathleen

voor het inruilen van zilver of goud kan je gerust langskomen in onze winkel, alsook om vrijblijvend onze trouwringen te bekijken

mvg

Ellen
www.aura-online.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...