Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben oud goud verkocht en konden er onze ringen mee kopen.Wij hadden toen ook wat oud zilver mee, maar dit is spijtig genoeg bijna niks waard.Ik vrees dat je er geen nieuwe trouwringen zal kunnen mee kopen.Voor zilver specifiek weet ik niet of er specifieke zaken zijn om dat op te kopen.Wij verkochten het bij buddy's gold, er zijn ook heel wat juweliers die dit doen!groetjes
Ik denk ook dat je deze bij de juwelier kan verkopen....
Onze juweelontwerpster had agentor in de lange herentalsstraat in Antwerpen aangeraden. Als dat niet in de buurt is kan je het laten schatten bij een aantal juweliers maar hap niet direct toe en vraag het bij een aantal, want er zitten wel bedriegers tussen. Zilver is inderdaad niet zoveel waard als goud. Als je ergens nog bestek hebt is zilver wel interessant omdat natuurlijk dat gewicht hoger is. Op internet vind je wel de dagprijs en dat is een extra controle (weeg je zilver ook eerst zelf dan heb je toch een idee).
Beste Kathleenvoor het inruilen van zilver of goud kan je gerust langskomen in onze winkel, alsook om vrijblijvend onze trouwringen te bekijkenmvgEllenwww.aura-online.be