TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veva
28-9-2013
|
6-4-2013 17:12:35
Leuk verhaal, daar hebben toekomstige bruidjes nu echt iets aan als ze op zoek zijn naar een zaal Leuk gevoel hé: dé zaal vinden. Wij zijn ook super-mega-over-the-moon happy met onze zaal (Krekelhof in Hasselt). We zijn er twee weken geleden nog eens langs geweest voor wat details te bespreken en ik kwam echt gelukkig buiten.
Ik ben blij voor je! Nu op naar de rest :-)
|
|
AS
14-10-2014
|
11-4-2013 17:45:14
Hoi, Zeker interessant om je uitleg te lezen. Zeker omdat we vanavond naar Faculty club gaan. Ik ben enorm benieuwd, maar ook vooral naar het prijskaartje... Straks weten we wellicht meer. Succes!!
|
|
Valerie
26-7-2014
|
12-4-2013 6:42:47
Ik zeg het: Geen slecht woord over de service en de zaal. Maar het is gewoon heel duur als je alles optelt én je mag/kan niet beknibbelen door dingen zelf te doen: Je moet de DJ van de zaal nemen, je moet de bloemist van het huis nemen, de zaalhuur is apart (kan oplopen tot 17,5euro per persoon)... Als je het eten alleen bekijkt, denk je nog "dit valt echt wel mee".
Ik heb enorm veel aan dit forum en zijn opmerkingen gehad, vandaar dat ik het lijstje had gepost ;)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|