Terug naar overzicht
Nog niets dan positief over gehoord, zou zen geld echt waard zijn!!!!!!!
Rentapriest indien je een serene ceremonie wil....de vliegende pastoors indien je er een leuke affaire wilt van maken.grtz
ik heb enkel nog maar naar een trouw geweest waar ze een rent a priest hadden, dus over vliegende pastoors kank ik niets vertellen
Ik ben ook aan het twijfelen Maaike ; Rent a priest of Vliegende pastoors ! Wat is eigenlijk het verschil tussen de 2?
Hey Heidi, na mijn contact met de vliegende pastoors heb ik vernomen dat je niet voor de kerk getrouwd ben door hun, en dat het eigenlijk acteurs zijn. Zijn inderdaad een pak duurder maar het spreekt ons zo aan dat we dit toch maar gaan doen denk ik. We besparen al op de bedankingen, want bij ons krijgen ze enkel maar een foto, dus kunne. We dit eigenlijk wel perfect in ons budget incalculeren.
Hoi,Ik ben een jaar geleden naar een huwelijk geweest met de Vliegende Pastoors. Het was een geweldige ervaring! Je wordt niet voor de kerk getrouwd: het zijn namelijk acteurs. Ze volgen wel de klassieke mis maar bij de communie bvb. kregen wij allemaal een pintje bier ipv miswijn en het is allemaal om te lachen. Het is de typische ceremonie een beetje in het belachelijke trekken zonder onrespectvol te zijn naar de katholieke kerk toe. Wij twijfelden om ze te nemen maar vinden het bij ons huwelijk niet zo goed passen aangezien we het werkelijk rond "ons" als koppel willen laten draaien. Bij het koppel waar zij geweest waren, paste het perfect: kleine trouw gedurende een heel weekend op een afgelegen locatie.
Ik heb er ondertussen ook contact mee gehad maar ik vind 665euro wel veel voor wat ze eigenlijk doen ,mijn broer is ook heel goed in dingen aaneen praten etc dus hij gaat dit doen voor ons ! Zo is het helemaal persoonlijk,perfect hoe we het vinden ! X
Ben ook op een huwelijk geweest en zij hadden ook de vliegende pastoors en het was geweldig!het was een mooie en leuke ceremonie met humor,je kan je eigen idee meegeven en daar werd rond gewerkt. Ze hadden ook een trouw kaars en hij heeft zo een dikke 5 minuten op 1 knie gezeten voor haar voor zijn trouwbeloften en om de ring aan haar vinger te schuiven. Maar zei hebben toen maar 500€ betaalt dus ze zijn wel duurder geworden maar zeker de moeite!
Ik ga mijn viering via het huis van de mens doen ,volledig gratis !!! Ik vond de vliegende pastoors ook ontzettend duur...