Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OMG mijn verloofde begint zijn mening te geven.....

7-4-2013 9:01:13
beste mede bruidjes... Dat ik in mijn vorige post geklaagd had dat mijn verloofde zich weinig of niet interesseerde in de trouw heb ik mij gisteren serieus beklaagd... Hij ging met zijn mama en papa een kostuum en schoenen zoeken... Het ging een verrassing zijn voor mij... Maar net voor hij vertrok vroeg hij me toch mee...hij wou weten of ik het mooi vond en de smaak van zijn mama vertrouwde hij toch ook geen 100% ... Ik had mijn kleed in de 1e winkelaar amai daar dacht mijn verloofde even anders over... 13 winkels! Hij wou blauw aangezien er geweldig mooie schoenen van scapa gekocht waren (camel met blauwe rand en veters en zool)... De laatste winkel vond hij eentje waar hij zot van was (suitsupply)... Nu is dat toch geen blauw dat zoooooooo fel vloekt met de das die ik bestelde (blinkend turquoise) en die kleur zit dus ook in mijn kleed...... Oh help... Zijn ouders vonden dat kostuum al helemaal niet mooi...(zij betalen) en ik probeerde hem duidelijk te maken dat mijn kleed er niet bij paste... Heel teleurgesteld ging hij de winkel buiten... Ben dan maar recht naar de bruidswinkel gegaan om hem de kleur das te laten zien... Hij snapte wat ik bedoelde en zou verder zoeken... Savonds bij mijn ouders laat hij het kostuum zien op de iPad en mijn ouders zijn wild enthousiast... Een das was voor hun sowieso al niet nodig en uit de mode en te stijf.. Een gilet zonder das kon ook... Ok ik kan daar helemaal mee leven (hebben een heel los huwelijk gepland) maar..Past dit dan met mij??? En dan De uitnodiging... We wilden beide ééntje met onze woef die aankondigt maar hij wil het supergrappig terwijl ik het toch een beetje klassevol wil... Heeft er iemand vamjullie een soortgelijke uitnodiging? Wat beklaagde ik me gisteren dat hij inneens een mening heeft.... Al mijn plannen in de war? Denken jullie dat we samen gaan passen? Ik wil hem dit kostuum graag gunnenaar ben bang dat het een circus wordt....

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 939

Lies
19-8-2017
 Meld misbruik7-4-2013 12:06:35

Hey

Goh, ik denk dat je vooral veel moet praten met elkaar en elkaar uitleggen waarom dit wel en dat niet kan voor jou enz... Ik hou er altijd een soort van lijstje bij, zodat je een lijn kan trekken met waar je wanneer rekening mee moet houden, en dan kom je er samen wel uit hoor! Voorbeeldje zoals dit hier:

http://www.verlovingsring-met-diamanten.be/diamantblog/...

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 17:46:45

lol, de titel van dit tread :-D Moeilijk te zeggen van hier of jullie samen gaan passen, maar kan de verkoopster niet helpen?

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:53:20

Hoi!

De das weg laten lijkt me geen probleem maar het lijkt me wel enorm spijtig als zijn kostuum zou vloeken met jouw kleed... Dan zal je steeds met een wrang gevoel naar jullie trouwfoto's kijken en dat is toch ook niet de bedoeling. Ik zou nog eens met je vriend praten en hopelijk kan hij met een open mind verder gaan zoeken naar ene blauw kostuum dat wel bij je kleed past. Mijn vriend heeft ook een blauw kostuum (donkerblauw met paarse das), komt van bij Boss. Weet niet of jullie daar ook geweest zijn? 't Is maar 'n tip ;)

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...