Terug naar overzicht
HeyGoh, ik denk dat je vooral veel moet praten met elkaar en elkaar uitleggen waarom dit wel en dat niet kan voor jou enz... Ik hou er altijd een soort van lijstje bij, zodat je een lijn kan trekken met waar je wanneer rekening mee moet houden, en dan kom je er samen wel uit hoor! Voorbeeldje zoals dit hier:http://www.verlovingsring-met-diamanten.be/diamantblog/...
lol, de titel van dit tread :-D Moeilijk te zeggen van hier of jullie samen gaan passen, maar kan de verkoopster niet helpen?
Hoi!De das weg laten lijkt me geen probleem maar het lijkt me wel enorm spijtig als zijn kostuum zou vloeken met jouw kleed... Dan zal je steeds met een wrang gevoel naar jullie trouwfoto's kijken en dat is toch ook niet de bedoeling. Ik zou nog eens met je vriend praten en hopelijk kan hij met een open mind verder gaan zoeken naar ene blauw kostuum dat wel bij je kleed past. Mijn vriend heeft ook een blauw kostuum (donkerblauw met paarse das), komt van bij Boss. Weet niet of jullie daar ook geweest zijn? 't Is maar 'n tip ;)groetjes!